*

2011-01-06
10:39:41

En dag ledig=)
Jobbat tre dagar, ledig en
sen jobba i morrn.

Usch här vräker snön ner..Bläää.
Bara måste till macken idag, bensinen slut
Åhh vad jag känner för att gå ut och sopa av bilen.

Men jag är väl glad i morrn när jag
ska upp tidigt igen och bege mig till jobbet.
Tre barn bara i morgon..ganska trist:(

Var på middag igårkväll.
Mmm vi fick såå god mat.
Jambalaya och ris
förrätt goa tunnbrödsrullar med lax och ren..tror jag det var=)
En underbart god, knäckig paj till dessert.

Kvällen gick såå fort..
vips var klockan tolv, då tackade vi för oss
och tog en taxi hem.

Mmm vilken lägenhet dom flyttat in i.
Det var såå mysigt.

Men det tredje rummet..förstod
inte inredningen där..massa kartonger
möbler staplade på varann.Hmm mysko
men det kanske är en ny trend♥ (hahahhaha)


Kommentarer:
#1: Kattis

Hejsan!

Tackar för alla fina kommentarer, från dig, som jag inte svarat på. Är lite slarvig, hihi.

Jag har varit ledig tre dagar och nu ska jag jobba.....fick kolla, 4 dagar, ledig 1 och sen jobba 3. Jag hoppar in för flera som går på semester så mitt schema är lätt galet just nu. Sen ska jag få ett helt nytt schema i feb, Spännande.

Ha det gott!

Massa kramar

2011-01-06 @ 11:12:02
#2: znogge

Så gott det lät!



Här snöar det rejält så jag är tacksam för att vi har bilen i garaget. Skotta uppfarten räcker mer än väl...



Kram

2011-01-06 @ 12:00:10
#3: Anna

Jepp jag jobbar på samma sätt..men det är skönt med lite slöa dagar på jobbet man kan få lite annat gjort liksom..



Så gott det där lät med maten. Oj det får nog bli lite tre rätters idag tror jag..



Snön vräker ner här..suck..fast snart töar det :)

2011-01-06 @ 12:16:05
#4: Ingrid

lite som där vi var då... vad gäller kartonger alltså. Men i det fallet fattar jag inte var de gjort av allt gick från hus till mycket mindre lägenhet. Köpt allt nytt i princip...

2011-01-06 @ 13:23:22
#5: Ingrid

Vad gäller passivhuset, sa de att när det var som kallast hade de god nytta av sin fotogen-gel eldade brasa (en de tog med sig i flytt).. har inte riktigt förstått mig på dem innan men den värmde ordentligt. har varit lyxledig sen den 23!!! Inte illa va?!

2011-01-06 @ 14:37:44
#6: Lena

Tre barn det var ju inte mycket. Men det kanske blir lite extra skoj för dom när de kan få mer uppmärksamhet.

//Lena

2011-01-06 @ 15:43:55
#7: Helena

Här vräker det ner snö och det driver bra när det blåser som nu.=(

Espressobryggaren är inte ny....den har nog en 7-8 år på nacken.

Så gott att kunna göra riktig latte hemma.=)

Ha en mysig kväll vännen!

Kram

2011-01-06 @ 16:15:09
#8: Annika

Här snöar det envetet och vi har så vi klarar oss ett bra tag!

Jag har inget garage men väl ett överdrag till bilen, som förhoppningsvis inte blåser bort!!

2011-01-06 @ 17:36:01
#9: yvonne

Om det ville sluta snöa snart så vore jag glad...det är lite mycket nu...blä!

2011-01-06 @ 18:15:53
#10: soffie

å min jobbkompis :)

va fint hon har det hemma å trevligt ni hade,

Blä för all snö så himla tröttsamt !

vi fick inget barn imorrn på skolan så vi blev lediga tar ut komp.

ha en bra dag på jobbet imorrn det är så himla trist när det är så lite ungar bara men du kanske kan fixa iordning nåt som du inte inner annars,

kram

2011-01-06 @ 19:07:20
#11: Helene

Ha en fortsatt mysig kväll !!

Kram Helene.

2011-01-06 @ 19:23:54
#12: LissenTo

Mysigt att bli bortbjuden och bli ompysslad, med god mat och trevligt sällskap.



Här är snöovädret, undrar hur mycket det kommer att komma, i meter alltså :-)



Må så gott!//Lissen

2011-01-06 @ 22:12:10
#13: Kersti

Låter som en mysig kväll. Vi var på bio igår det hände nästan aldrig. Och sedan gick vi på krogen. Gott och trevligt. Jag, mannen och två av våra tre barn. Det tredje och hunden var på torpet. Vi är ledig till på måndag. Riktigt skönt men hu så tufft att börja jobba efter tre veckors ledighet :). Kram och kör försiktigt i snön.

2011-01-06 @ 23:42:58
#14: Ragnvi

Morning o tack för grattiset!

Jo jag kom iväg in till staden...i snökaoset! Och måste dit idag igen för idag jobbar även jag...suck!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-07 @ 06:06:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: