*

2011-02-04
09:38:30

Fredag...
Hmmm undrar hur många gånger
jag skrivit fredag som överskrift???
Herregud jag har ju bloggat skitlänge.
Bloggvänner har kommit och gått.

Snart sex år har jag suttit och knappat på datorn.
Mycket har hänt under dom åren.

Vi har sålt vårt hus..köpt lägenhet
i höghusen..sen sålt det och flyttat dit vi bor nu.
Men nu tänker jag minsann inte flytta nåt mer=)

Här hemma ser det ut trots att jag städat.
Men nu ligger det klädhögar överallt
Necessärer är halvfyllda..listor på vad
som ska med är skrivna.

I morgon får vi främmande
Två vänner som vi träffade i Turkiet
för ett par år sen(eller tre) kommer och hälsar på!
Dom är i Karlstad och tar en sväng till oss..KUL.
Vi har pratat jättelänge om att vi ska ses
men tiden bara rinner iväg.


Dammen vid "vårt" hus..undrar om den finns kvar?


Vårt gamla uterum..

Hus i vinterskrud..OJ va snö!
Den härliga farstukvisten där vi tillbringade mycket tid=)


Och så flyttade vi hit
lägenheten med vidunderlig utsikt över Vänern.




Och nu är vi här...här trivs jag/vi
här kommer vi att stanna=)

Kommentarer:
#1: Znogge

Ni har verkligen rört på er men skönt att ni hittat hem nu.



Kram och fin fredag

2011-02-04 @ 10:10:12
#2: Helene

Ni har så himla mysigt !!

Jag förstår att ni vill stanna där = ))

Ha en underbar fredag.

Kram Helene.

2011-02-04 @ 10:29:32
#3: yvonne

Visst är det härligt när man märker att man trivs där man bor.

2011-02-04 @ 12:19:09
#4: Jessica

Hej! :)



Tillsammans med ett smyckesföretag har jag nu designat mitt eget armband i läder som man nu kan köpa för bara 99 kr, kolla gärna in och säg vad du tycker :) Tack!



http://www.jessi.se

2011-02-04 @ 13:07:04
#5: Gunvor

Och jag som aldrig har flyttat..sen jag flyttade hit då förstås. Men det betyder väl att man trivs då. Och det gör ju ni också förstår man. Det ser så mysigt ut där ni bor nu. Jaha du packar och plockar förstår jag. Det är det värsta med resandet! Jag är tyvärr ingen som har lista över vad jag ska ha med, men däremot gubben. Han har noga koll på allt.

Men nu är det fredag och Lets Dancekväll. Härligt!

Ha en mysig kväll du också! KRAM!

2011-02-04 @ 16:25:14
#6: Annika

Ibland gör jag packlistor, ibland inte och oavsett vilket brukar jag glömma nåt!

Utsikt är inte alla förunnat men själv har jag den ynnesten - ser vid klart väder det vackra Oviksfjällen.

2011-02-04 @ 17:28:28

Ja vad det händer mycket på 6 år, ganska fascinerande att tänka tillbaka faktiskt. Trevlig helg. /Kram

2011-02-04 @ 19:23:34
#8: soffie

Jättefina bilder va fint ni alltid har bott och va bra att du trivs så bra i ditt nya!

Vi kollade efter resor från Arlanda men valde Landvetter för min kompis bor 10 min från flygplatsen så det blir perfekt att sova hos dem för planet går 9 på morgonen,

Ha en mysig kväll

2011-02-04 @ 19:58:50
#9: Ingrid

Är med en "dålig" flyttare..en 2 årig utflykt sen tillbaka till föräldrahemmet. Här trivs vi så bra så vi knappt vill göra några länre utflykter -men kanske vi ändrar oss lite nu med husbilen ;)

2011-02-04 @ 20:55:47
#10: Nilla

Vad kul med en återblick på era tidigare bostäder. Dammen och uterummet kände jag ju igen sen "förr". Börjar det dra ihop sig nu? När åker ni? Ha en trevlig helg med packning och listor :o)

Kram

2011-02-04 @ 23:42:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: