*

2011-12-20
17:53:29

Tisdag 20 dec
Inte många dar kvar nu=)

Märks på jobbet, varje år
vid den här tiden är barnen rastlösa
och ganska odrägliga..haha.

Jag är sliten men nu bara två dagar
kvar att jobba tills det är dax
för lite julledigt..ska bli såå skönt.

Hostar på nätterna så jag blir galen=(
Förr tålde jag Coccilana
ja innan min gallstensoperation.
Men se nu går det inte..skit också.
Har provat en gång..aldrig mer
AJ AJ va ont jag fick
hade nästan glömt smärtan.

Har hostat sönder ett par fästen i ryggen
satan va öm jag är=(

Men goa vännen/grannen blev GLAD
nu får hon sova gott på nätterna:-)
Ja för hon fick min flaska.

Igår gjorde jag Julfint hemma
lite tomtar kom fram
och röda dukar..mysigt blev det.


Har köpt en Mistel också
här ska pussas..hihi


Kommentarer:
#1: Gunvor

Men åhhh..är du förkyld igen och hosta också. Fyy va tråkigt! Peppar, peppar..så är jag frisk. Just nu i allafall.Det kommer ju snuviga barnbarn snart så då får vi se hur länge jag klarar mej. Men skit samma!Nu ska jag äntligen få träffa dom! Har inte det minsta jäktigt. Jag har aldrig varit så lugn inför julen. Har äntligen lärt mej att det blir jul ändå..utan en massa måsten. Såå skönt!

Hoppas din hosta ger med sej snart. Jag vet hur jobbigt det är!

Skönt att det är slutjobbat snart så även barna blir lediga!

Jag håller tummarna att du blir pigg snart nog!Många kramar!

2011-12-20 @ 19:15:54
#2: Znogge

Hostar också rejält nu. Förkylningarna som går nu verkar vara rejält envisa. Men men... Förhoppningsvis piggnar vi till under lovet!



Kram

2011-12-20 @ 19:16:59
#3: Cecilia

Oja! Jag sover som en prinsessa! Tack kära du för ALLT!! OM du visste vad jag är tacksam...

Kram

Hoppas nu att du får sova inatt!

2011-12-20 @ 20:00:38
#4: soffie

usch stackars dej att du har en sån dum hosta, allt bara bra här längtar med till julledighet bara 2 dagar kvar men blä det går magsjuka på jobbet så jag käkar vitpepparkorn å spritar mej som bara den:( kramen

2011-12-20 @ 20:50:23
#5: Yvonne

Coccilana har jag provat nån gång, den var bra! men inte så bra om man inte tål den...kanske det finns något annat? Om inte så är det ju bra att dricka en massa varmt med honung... Hoppas du får vara hyfsat pigg i jul och vila upp dig!

2011-12-20 @ 21:16:09

Oj vad jobbigt att hosta sig genom nätterna. Hoppas du slutar upp med det snart!



Här pysslades alla (inte så mycket) fram redan på första advent, så nu sitter vi bara här och väntar på tomten (som inte kommer till oss...)

:-)

2011-12-21 @ 10:52:48

sv: Tomten kommer inte till oss ens på spanska julafton.. Vi är nog inte snälla nog, helt enkelt ;-)

2011-12-21 @ 21:17:36

Usch vad jobbigt med hosta och så fungerar inte medicinen :( trist. Hoppas du hittar någon annan bra lindring istället... Kram fina

2011-12-22 @ 13:05:44
#9: Ingrid

Usch, din stackare inte blivit av med den elendiga hostan än!! Nu får du skicka iväg den med Tomten!

Lyckdes knipa sista misteln här i vår blomsteraffär -brukar oftast komma för sent. MEN i år lyckades jag. Stor Julkram

2011-12-22 @ 19:20:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: