*

2011-12-12
07:33:26

Tidig måndag 12 december
I morgon är det Lucia
sen ska det väl bli lite lugnt på jobbet=)

Jag har haft en skön helg
om än lite hostig
men jag tror det börjar vända nu.

Har sovit otroligt gott i natt
skönt att ha maken brevid
om så bara för en natt.

Visserligen var jag vaken
mitt i natten ett tag
var faktiskt pigg.

Men somnade om till slut
vaknade av makens klocka.
Tänkte gå ner och ta en kopp kaffe
hörde att bryggaren pep..
men jag somnade tydligen om..hihi.

Men före sju var jag uppe
börjar sent idag men det är gott
att ha massor med tid.
Läsa tidningen dricka kaffe
kolla datorn:-)

Har handlat lite på nätet i helgen
Gick på lite reklam
har köpt hårvårdsprodukter
Wen Hair..verkar bra..vi får väl se.

Sen har jag shoppat skivor på Cdon
Anders Ekborgs julskiva
Två Mikael Wiehe skivor
och en som jag inte minns...hahaha

Det blir nog bra!!

På onsdag har vi Bröllopsdag
hela 26  år.
Vi får fira på torsdag kväll
Hoppas skumpan är kyld när jag kommer.



Här firade vi förra året
hemkomna från London.

Och tänka sig det blir samma
hotell i år.
Men på fredan byter vi till Sign.

Kommentarer:
#1: Znogge

Jobbigt när man vaknar mitt i natten och inte somnar om direkt...



Så ni är lika tappra som Husse och jag på bröllopsfronten. Grattis i förskott.



Ha en fin måndag!



Kram

2011-12-12 @ 08:22:18
#2: LissenTo

Åh ska ni iväg på en liten kärleksresa och bo på hotell, mannen i ditt liv och du.Härligt

Säger redan nu GRATTIS!



Ha en fin vecka.// Kram Lissen

2011-12-12 @ 09:41:47

GRATTIS i förskott!



Så Lucia passar på att jobba hos er på lussedagen så ni får det lugnare sen ;-)

2011-12-12 @ 11:26:57
#4: soffie

får säga grattis i förskott till er bröllopsdag:)

2011-12-12 @ 18:40:17
#5: Ingrid

Härligt med liten hotellövernattning!! Man ska vårda kärleken! grattis till er båda

2011-12-12 @ 20:31:55

Åh GRATTIS i förskott säger jag.

Lucia när man jobbar på en förskola måste vara något riktigt speciellt. Alla fina förväntansfulla barn :) Kram vännen

2011-12-12 @ 21:25:02
#7: Lena

Gu så skönt det är att få sova på hotell. Sambon och jag gjorde ju det förra helgen när vi smet ifrån hans 50 årsdag.

//Lena

2011-12-12 @ 21:48:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: