*

2011-12-03
08:47:38

Lördag 3:e december
Tänkte sova länge idag
Hmm gick inget vidare...

Klockan sex i morse ringde telefonen
kära maken tänkte skicka SMS
till mig..men tryckte fel..haha.

Han hade varit på fest länge
undrar om jag ska ringa han nu:-)

Näää då, jag lyckades somna om
men bara till strax före åtta.

Igår var jag på Julkonsert
blev bjuden bara så där.

Malin på jobbet hade tänkt att
gå med sin svärmor.
men hon blev sjuk och jag fick äran
att gå istället.

Två timmar njutning med Anders Ekborg.
Den karln har pipa..Mmm.
Och hans musiker gick inte av för hackor
dom heller..han som spelade gitarr
jäklars va duktig.

Han gjorde två solon
Du är den ende och sen en
som jag inte minns vad den hette.
Han fick massvis med applåder
till och med så Anders kommenterade det..hihi.

Jag köpte en skiva till Malin
som jag fick signerad.
Han som spelade gitarr
frågade om jag gillat konserten
Om sa jag..jag ser det sa han
jag var nog lite tagen=)
Ni var underbara sa jag
Tack sa han och klappade mig på armen.

Idag ska jag på stan med Birgitta
synd bara att vädret är så trist.
Igår var det frost och vindstilla
Nu är det plus igen och BLÅST naturligtvis.



Han avslutade med Ohh Helga Natt
Helt underbart

Kommentarer:

Ja det är en väldigt bra bok! Finns en kvinna som heter Sofia Åkerman som skrivit bra böcker i samma ämne med.

2011-12-03 @ 09:10:15
#2: Gunnar

Det låter jättemysigt med julkonsert. Vi har inte varit på nån ännu i år. Får se om det blir nåt.



Önskar dig en fin andraadventshelg!

2011-12-03 @ 10:01:46
#3: Znogge

Här blåser det rejält så jag vet inte om det blir någon julmarknad för min del. Känns lite motigt...



Hoppas du får en bra dag i stan!



Kram

2011-12-03 @ 10:36:48
#4: Yvonne

Var det Christmas Carol eller vad det heter? Kul att höra, kanske. Anders Ekborg har jag nog inte hört nån gång...och jäddrar vad det blåser nu...uuu...ha det gott!

2011-12-03 @ 10:42:36
#5: soffie

va härlig upplevelse du fick hopaps du inte har blåst bort idag, kramiz

2011-12-03 @ 16:27:04

Ja, han är verkligen duktig! Och O Helga natt är min absoluta favoritjulsång. Måste ha varit otroligt fint!

2011-12-03 @ 17:48:48
#7: Cecilia

OM han har en pipa?! Yes, det har han!

Kul med kul på stan=)

Gärna en kväll med dig nästa helg. Stackare där, ensam igen?!

Men du, fredag är M på Julfest m jobbet. Skulle det funka med lördag?

Jag hoppas att vi ses innan dess!

KramKramKramKraaaaaam

2011-12-03 @ 21:04:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: