*

2011-12-25
13:28:03

Juldagen
Skönt när Julafton är över:-)

Mysigt javisst..men ändå.
Juldagen är härligt kravlös.

Var uppe med sonen i morse
han började ju tidigt..vinkade av honom.
Drack lite kaffe, sen la jag mig igen.
Sov nästan till halv elva..OJ då=)

Vi hade trevligt igår hemma hos fam Kopponen/Gunnesby
Vi fick jättegod mat, absolut ingen julmat.

Myste lyssnade på julmusik
bytte klappar.

Vid halv fem åkte vi hem
bytte julklappar
alla blev nöjda och glada.



Inte vår gran..vi har ingen



Christoffer&Michael


Suddig bild på sonen
när han delar ut Julklapparna

Kommentarer:
#1: Znogge

Ingen julmat låter som julen för mig! Jag åker på tisdag så det börjar närma sig...



God fortsättning!



Kram

2011-12-25 @ 13:40:36
#2: soffie

vi har ingen gran har faktiskt aldrig haft det vi firat´r alltid julen hos mina föräldrar men jag tar alltid in lite tallris där vi har några små röda hjärtan å tomtar i:) krya på dej å hör av dej när du blir frisk så vifår ses ,kram

2011-12-25 @ 18:32:56
#3: Gunnar

God fortsättning på julen!

2011-12-26 @ 10:31:57

Julmat vill jag allt ha på julafton, men dan innan äter vi alltid plankstek. Utan plankor nuförtiden, för dom blev kvar i Svedala ;-)



God fortsättning!

2011-12-26 @ 10:59:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: