*

2011-12-04
08:50:47

Ingen sovmorgon=(
Vaknade tidigt idag med
vaffö då då?

Men i morrn vill jag säkert ha en sovmorgon..haha

Hade en härlig dag igår
Birgitta och jag var på stan vid halv elva.

Gick runt överallt och petade på grejer.
Jag köpte en fin kjol..dyr femtio spänn:-)

Sen blev det en julklapp till maken
Hittade inget till sonen
men jag tror jag vet vad han ska få.

Efter mycket traskande i skitväder
blev det en Öl på O´learys
Satt fint.


När vi går ut därifrån
kommer det två karlar från Finland
som börjar prata med oss.
Dom tyckte vi kunde hänga på dom
till deras hotell...haha.
Vi tackade artigt..men avböjde.
Jag meddelade att jag var gift
men det gjorde absolut ingenting
Ja jisses vilka knäppskallar.

Sen shoppade vi lite till
magen började knorra
Det blev lunch på Harrys
Mmm åt så gott, väldigt god biff
Perfekt tillagad.

Vi blev omringade av en massa norrmän.
Och vad händer när vi ska gå därifrån
Jo då börjar en av dom prata med oss
va...ska ni gå nu, kan ni inte stanna
Näää vi ska åka hem..ja men kom tillbaka sen då?

Nää vi ska verkligen hem
men kom in i morrn då..men herregud
vad är det med alla karlar??

Men vi skrattade gott=)

Buss hem, kalla och ruggiga
Birgitta värmde glögg..smakade mums
Apelsinglögg med Rom.

Ja sen gick jag till mig
roade mig med tvättstugan
satte ihop en skohylla


Såg på Så mycket bättre
Underbart igår.

La mig ganska tidigt
läste ut min bok.
Ja och nu är det söndag igen
om några timmar är maken hemma.

Och nästa helg åker han till Umeå
Nåja snart är det julledigt.



Kommentarer:
#1: Cecilia

Vilken härlig dag Ni hade igår!! Själv jobbade fröken... Kom hem med feberfrossa... Känns bättre idag men, inte hundra.

Jaja, inget bröte iaf =)

Oj, de må jag säja, sicken dyr kjol?! Haha. Sådan fynd gillas=)

Ha en underbar dag du goa!

Kram

2011-12-04 @ 09:31:52
#2: Znogge

Kunde blivit en rejäl helkväll alltså ;-) Men jag hade också gått hem!



Kram

2011-12-04 @ 10:05:45
#3: Cecilia

Vilken lysande idé!! Det kör vi på!

Kramen

2011-12-04 @ 10:39:22
#4: Ingrid

..och efter det här inlägget slutade plötsligt Anders resa i tjänsten... :P

Ha, ha

2011-12-04 @ 12:50:52
#5: Yvonne

Haha, "gick runt och petade på grejer", det där känner jag igen. Ibland räcker det, man måste inte alltid köpa nåt, men ibland hittar man även den där grejen man velat ha! ;)

Var glad åt att ni är eftertraktade tjejer! :D Men jag håller med dig, vad ÄR det med en del karlar egentligen...hehe...Kram!

2011-12-04 @ 14:07:04
#6: Gunvor

Jaa du..dom tycks tro att alla ensamma damer är lediga. Men visst känns det lite kul att bli uppvaktad. Man säger ju stopp själv.

Här har helgen gått i lugnets tecken. Fredag var vi på kalas, men annars har vi varit inne. I dag har det snöat lite så nu är det vitt igen.Jag är inte alldeles pigg heller.

Men du ska ha en fin vecka!Kram på dej!

2011-12-04 @ 15:38:23
#7: soffie

fniss va de va på alla gubbar:) Men du är ju ursnygg så jag förstår dem:) Blir nog Fuerteventura igen v. 9 till Corallejo,ska bara klicka på boka snart;) må gott å får se om vi lyckas att ses under veckan kanske en fika på bibblan nån em då vi båda slutar tidigt,kram

2011-12-04 @ 17:47:30
#8: Gunnar

Först finländare och sen norrmän.Ni hade att välja på ser jag. Ni kan inte säga annat än ni blev bekräftade i alla fall.

Så mycket bättre är bara bäst helt enkelt!

2011-12-04 @ 17:48:19

Vad ni var poppis då :-)



Lät som en perfekt dag! Ja, i alla fall fram till tvättmaskinen.

;-)



sv: Jag tror att nya lilla Ödlan får heta Östen :-)

2011-12-04 @ 18:14:16
#10: IKA

Händelserik dag med andra ord hör jag =)

Hutlöst dyr kjol, att du hade råd med den "fniss"



Sköt om dig!

2011-12-04 @ 20:15:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: