*

2011-12-08
07:49:13

Då var det torsdag
Men ingen vanlig torsdag
maken kommer INTE hem=(

Men men..
Han kommer en sväng på söndag
man får vara glad för det lilla.

Nu åker han till Umeå
för att träffa sin dotter med familj.

Hade gärna följt med
men jag ska vara ledig
nästa fredag, då blir det barnbarnen i Sthl.

Man får prioritera
dom barnen har jag inte träffat på länge.

Synd bara att inte få se när
dom öppnar julklapparna
men jag ber Anders att filma lite:-)

På jobbet är det full fart
idag är det nobelmiddag
Nästa vecka Lucia..men sen är det väl lugnt.



Vi har bakat en hel massa lussebullar
och pepparkakor

I morrn ska jag hem till
min vän, granne och mamma
Vi ska mysa och prata och skratta.

Tänk att man kan träffa
nya vänner på jobbet:-)



Fick en hel massa bilder
på ekorrar på mejl häromdan
Dom är underbart söta




Kommentarer:
#1: Znogge

Tråkigt att mannen inte kommer hem. Men du får hålla ut.



Kram

2011-12-08 @ 08:42:39
#2: Yvonne

I år vill jag faktiskt se en lucia! Det var rätt länge sen jag såg nåt sånt... Ha det gott och så håller vi tummarna för att det inte snöar ;)

2011-12-08 @ 14:48:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: