*

2011-08-04
09:55:54

Uj Uj..inte många dar kvar.
Riktigt varm dag igår
på eftermiddan visade termometern 27 grader.

Nog för att vi hade betydligt
varmare på Cypern, men igår
orkade jag bara inte vara i solen=)

Höll mig i skuggan..jobbigt att bara röra sig.

Men kvällen var underbar
vi tog en liten promenad i området.
Tog längre tid än tänkt
var ju tvungen och stanna på två ställen
och prata lite..hihi

Härligt med goooa grannar ♥

Idag funderar vi på Båtbussen
ja vi får se...jag känner mig väldigt trött.
Sov illa inatt, jag blev tät i luftrören
huvudet värkte och näsan var täppt.
Förmodligen något allergiskt
har varit lite slarvig med allergitabletter
sen vi kom hem.
Behövde ju inga på Cypern:-)



Denna dag för två år sen..underbara Kroatien

Kommentarer:
#1: Ingrid

Soligt och fint på öland med. Lagom varmt med hög luft! Nu dax för frukost, hoppas du piggnar till kram!

2011-08-04 @ 10:09:33

Ibland kan det bli lite för mycket av det goda. Värmen, alltså. Jag har suttit inne framför fläkten hela dan, men ger mig strax ut i den 35-gradiga skuggan...

:-)



sv: Jag TROR han hade byxorna på, men jag har inga bildbevis ;-)

2011-08-04 @ 14:40:08
#3: Znogge

Kroatien ja! Finns som alternativ här... Nästa år då alltså.



Hoppas du snart känner dig piggare.



Kram

2011-08-04 @ 18:05:14
#4: soffie

idag blev det kyligare men ännu en vacker dag,härligt!!!å va vacker bild från Kroatien där har jag aldrig varit kanske värt ett besök,vi har bokat en långhelg i London ska bli så roligt att återvända dit,sista helgen i okt:)

kramen

2011-08-04 @ 20:49:46

Ja nu har det vart varmt ett tar. Skönt men jobbigt att jobba i tycker jag... Kram

2011-08-04 @ 21:39:49
#6: soffie

svar:nej jag har ej läst fortsättningen på den boken kan jag få låna den?vi kan kanske ses innan måndag så jag kan hämta den?hör av mej till dej imorrn om jag kan prata har ingen röst är superhes:(

kramen

2011-08-04 @ 21:48:04
#7: Annica

Tack vännen!

Hur blir det med filmen i poolen då? ;-)

KRAM!

2011-08-04 @ 22:50:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: