*

2011-08-31
20:59:25

Snart sova tror jag..
Varit en väldigt bra dag
på jobbet..lugn&skön.

Trots att det var många barn
var det ett lugn över hela dan.

Inskolningarna var glada mest hela dan:-)
"min" somnade i tallriken..hann inte äta.
Sen sov han i 2,5 timme..sötnosen.

Åhh vilka goa nya barn vi fått.

Nu har våra underbara grannar flyttat ut
kommer bli tomt efter dom:(

Hade tänkt att åka till
nyöppnade Netto idag
tänkte köpa lite grann till jobbet
men ångrade mig när jag såg parkeringen
hur mycket folk som helst.

Och tur var det, hann bara inom
dörren så kom ett gallstensanfall
BLÄÄÄÄÄÄ.
Snabbt ta en supp
gick över till slut.
Min nya grannes särbo kom
med lite kartonger och ville ha kaffe
klart han fick.

Efter han gått fixade jag lite
kvällsmat..hann bara svälja maten
så kom ett nytt anfall
ÖRK=(

Har aldrig längtat så efter ett datum..
ska bli underbart att slippa det här.

Nu är jag väldigt trött
ska bara torka håret
sen ska jag lägga mig.



Hmm förra året
vid den här tiden blommade
rosorna för fullt
i år finns inte en enda..

Kommentarer:
#1: soffie

men stackars dej guu va ofta dina anfall kommer nu tur du har fått tid för op.va synd att jag valde just det datumet men det blir fler gåneger, jag får komma å hälsa på dej då du är piggare sen,

svar:jag har jobbat i måndags sem ska jag jobba imorrn å fre ,nästa v är jag bokad må och ons fre än så länge så det verkar bli en hel del,kramen

2011-08-31 @ 21:16:34

Fy vad otäckt med alla dom där anfallen! Hoppas det ordnar sig sen.

Kram på dig!

2011-08-31 @ 21:16:42
#3: Yvonne

Tur du har en optid snart...blir det ännu värre får du åka in akut och så kanske det blir ännu tidigare :( Kram!!!

2011-09-01 @ 08:05:28
#4: Afrodite

Men fy så jobbigt! Gallstensanfall ska inte vara att leka med. Själv har jag aldrig haft något...peppar,peppar Hoppas du mår bättre! =)

Kram på dig!

2011-09-01 @ 09:49:22
#5: Ragnvi

Hoppas du fick sova gott på söta örat inatt! Inga mer anfall hoppas jag också! Skönt att läsa att du fått tid nu för operation!

Nu ska jag strax iväg o leta mina små magmuskler...

Kramen!

Ragnvi

2011-09-01 @ 10:07:35
#6: Znogge

Vilken tur att du fått kallelse till operation för så här kan du inte ha det!



Kram

2011-09-01 @ 12:33:01

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-01 @ 20:06:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: