*

2011-08-05
10:20:39

Sista semesterdagen=(
Nåja det kommer fler...

Om jag sammanfattar så har
i stort sett hela semestern varit toppen.

Förutom att min älskade vän
gick bort en vacker dag i Juli.
Stor sorg, men jag har lyckats
att tänka på annat trots allt.

Men begravningen finns kvar
den kommer att bli jobbig
tror att många kommer att fylla kyrkan.

Fick förklaring på varför jag var så trött
igår..fick en sommarförkylning..kul
nä inte då=(

En kul sak jag blev "gammelmoster" (igen) inatt
Evelina fick en Hilda..för drygt ett år sen
fick hon Estridh..snabba ryck här..hihi

Tog båtbussen till stan igår.






















Vacker stad


En mysig tur, men efter att
ha tuffat in med goda vänner
för några dagar sen
så var det här inte så märkvärdigt..
Hade en riktigt surtant mittemot
oss...inte ett enda leende på hela resan..haha

Idag ser det ut att bli regn här
molnen är riktigt mörka
men det passar ju bra när man är
lite förkyld och hängig.


Kommentarer:
#1: Znogge

Krya på dig nu. Inte kul att avsluta semestern med en förkylning :-(



Kram

2011-08-05 @ 10:48:19
#2: Emelie

Hilda heter hon! :)

2011-08-05 @ 11:14:36
#3: Ninni

Men jag skrev ju det....

2011-08-05 @ 11:24:02
#4: Helena

Känner mig också helt slut....jäkla förkylning.

Hoppas det blir en ljus och fin begravning men jobbigt är det förstås ändå att ta farväl.

Krya på dig vännen!

Kram

2011-08-05 @ 11:41:27

Attans då, att dra på sig en förkylning sådär...



Härliga bilder - vatten är såååå vackert på många vis :-)



sv: Visst var jag uppe - behövde på toa, ju. Kollade för att se hur det gick för dom på marknaden och sen gick jag och la mig en stund igen :-)

2011-08-05 @ 11:59:06
#6: Gunvor

Vilken härlig tur! Mysigt att åka båtbuss.Här är det full rulle om dagarna. Vi har ju småbarn i huset just nu. Såå härligt kul.Ellie o mormor myser hela dagarna. Och Ville med. Vi plockar bär o äter massor.Ellie älskar alla sorter. Tur att dom kom just nu när buskarna dignar av bär. nu börjar det faktiskt bli lite blåbär också.

Jag är också nöjd med sommaren som varit hittills.Hoppas du inte blir dålig nu då på slutklämmen av semestern.Ha en fin helg!Många kramar. Jag håller tummarna att förkylningen är väldigt snabbt överstökad!

2011-08-05 @ 12:52:50
#7: Cecilia

Du verkar haft en sån underbar semester! Vackra fina bilder.

Surkärringar finns de överallt, jag brukar faktiskt tänka på Er, du och A. Ni verkar ha det så himla mysigt tillsammans, alltid glada och trevliga! Alltid tid för en liten pratstund.

Tänk vad världen skulle Le OM vi alla hade en uns av possivitet?!

Krya på dig från förkylningen, Kramkram

2011-08-05 @ 15:14:12
#8: Ingrid

Vilken mysig tur (trots surtant) Ja, såg du inte den "ofrivilliga rumpan" som lyckades komma med på ett hörn bakom mannen på ett av bildcollagen, fniss. Fanns ett ännu värre som jag faktiskt tog bort, såg liksom inte det när jag tog bilden.

2011-08-05 @ 16:44:28
#9: Yvonne

Haha, surtant :D Det var inte jag, kan jag lova! Tråkigt när människor man står nära försvinner...men inget man kan göra åt, tyvärr :(



Hoppas regnet slutar nu, vi ska sitta i entren när det är Starboys ikväll..



Kram!!

2011-08-05 @ 17:07:46
#10: soffie

krya på dej nu så kommer jag på en fika imorrn!

Härlig sommar fick vi tillslut med sol bad å värme å även härliga medelhavsluft för oss båda;)

usch så sorgligt med din vän, å ryser för begravning det är läskigt men kan även va väldigt vackert,kram å ha en mysig fredagskväll

2011-08-05 @ 18:02:42

Mmmm du livet innehåller verkligen olika inslag..glädje o sorg..vi får följa med och liksom anpassa oss efter vad som bjuds på vägen..



Begravningar har en förmåga att etsa sig fast...det tar flera dagar att komma ur den sinnesstämningen..men man kan förbereda sig o se det som ett fint avslut o att vara närvarande för dom anhöriga brukar betyda massor..



Vilken härlig tur med postbåten..bara namnet är musik..

2011-08-05 @ 19:00:44

Så trist att semestern är slut!!!

Kul att du blivit gammelmoster igen!



Jag är en av finalisterna i en Dagens blogg-tävling. Jag skulle bli väldigt glad ifall du vill rösta på JUNITJEJ här: http://fiveseconds.webblogg.se/2011/august/rosta-fram-veckans-blogg.html

2011-08-05 @ 19:14:38
#13: my

Sorg och lycka, livet är verkligen alltihop... tråkigt med din vän, och grattis till gammelmostern!

Fina bilder!

Kram

2011-08-05 @ 19:51:40

Vilken härlig båttur.

Men så jobbigt med begravning och sånt :(

Kram

2011-08-05 @ 21:49:33
#15: Lena

Härlig bilder!

Jag har också min sista semesterdag idag :(

Men nu ska jag se fram emot sista helgen i oktober då jag ska på SPA med mina gamla fotbollsjtejer (tanter).

//Lena

2011-08-05 @ 22:23:51
#16: Sara

Åh vilka härliga bilder. Ja en del bor onekligen finare :)

Sista semesterdagen?! Pewh... som tur är får jag vara ledig fram till 29 augusti - det känns bra :)



Här regnar det oxå.



Ha en skön fortsättning på helgen.

Kram/Sara

2011-08-06 @ 09:42:53
#17: soffie

tack för en supermysig träff hemma hos dej!Alltid lika trevligt att ses och va kul att få träffa din man med:)Du är så goo!kramen

2011-08-06 @ 19:17:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: