*

2011-08-16
20:43:49

Oj har inte hunnit
Blogga alltså=)

Full fart..inskolning börjat
kommer säkert att gå bra.
Vi kör den snabba varianten

Goo kille är det bryr sig inte
värst om pappa..men klockan tolv
pallade han inte längre..så trött så trött.

Har varit och handlat kläder
till begravningen...fasen va jobbigt.

Alla kläder i affären var ju skitfula=(
Till slut blev det en omlottklänning.
Visserligen svart botten, men paisleymönster
i färg...det får duga.
Hade velat ha nåt pastellfärgat...fanns inte.
Bara beige beige..eller svart.

Sen hjälper det ju inte att man
ser ut som en stoppad korv i provhytterna.
Nä nu jäklars ska några kilo bort.
Men jag har liksom inte haft orken.

Jag gick in på Stadium slog till
på ett par Easyton...guuud såå sköna.
Nu ska rumpan bli snygg..haha.
Billiga var dom ju inte
men alla gympadojor är ju dyra
och dom jag har, är jag liksom inte
riktigt kompis med..det gör
ont i benhinnorna..aj!!

Nu ska jag slöa lite sen sängen
klockan ringer tidigt!!

Frissan i morrn..ska bli skönt.

Kommentarer:
#1: my

Blir nog bra, helsvart är väl inte ett krav. Jag har problem med att hitta bröllopskläder till september, höst.... lite roligare att köpa kläder till dock. Hoppas det blir bra! Kram kram

2011-08-16 @ 20:53:11

Klart det går som en dans med inskolningen när Ninni ler och räcker ut handen..



Mmmmm kan tro att det är jobbigt att handla till en sådan sorglig dag..men du kommer vara så fiiin..och finnas där för din vän och hennes anhöriga ...det är stort o fint det..



2011-08-16 @ 22:00:42
#3: Cecilia

Jaá du! Än en gång- Stor Kram till dig!

K pratar om Dagis, längtar nog efter Er fröknar och alla barn =) Gött! Mamma längtar oxå efter dagis.. Hihi

2011-08-16 @ 22:54:34
#4: LissenTo

Prova kläder är sällan roligt, speciellt inte en sådan här gång.



Ha en bra dag Ninni, med inskolning och allt.



Kram Lissen

2011-08-17 @ 07:13:40
#5: Znogge

Lite extra gott har det allt blivit under sommaren men nu är det nya tag som gäller här. Skönt att du hittade något vettigt till begravningen.



Kram

2011-08-17 @ 07:18:13
#6: Mia

Godmorron Ninni!

Men duuu...ibland måste man prioritera, ja för det mesta kanske...så att blogga är inte så viktigt när det finns annat som måste göras...

Känner som du, när det gäller provhytter, speciellt som jag nästan alltid försöker klämma in mig i två storlekar mindre än jag behöver suckar

Hoppas att det går fint idag för dig....kram!

P.S Ditt antagande på min blogg är helt korrekt L

2011-08-17 @ 07:22:42
#7: Ragnvi

Morning! Klädköp...ogillas i högsta grad här! Spelar ingen roll att doktorn tyckte att min otroliga viktökning var ett tecken på att kroppen håller på att återhämta sig...jag mår skitdåligt av all övervikt! Tyvärr verkar det som om kroppen nu tar upp allt som är fel...och det nyttiga åker ut lika fort igen! Gaaa!

Förstår att du gruvar dig inför begravningen...så sorgligt! Tänker på dig...

Kramen!

Ragnvi

2011-08-17 @ 07:45:03
#8: Yvonne

Jympaskor är oftast dyra om de ska vara bra...men så har man dem i många år också, i alla fall jag, här byts inte skor i onödan! :) Kram!

2011-08-17 @ 09:51:32
#9: Åsa

Mina ska me bort men det sägerjag alltid och lik väl sitter de kvar....men nu är det skillnad eller !!!!

kramar Åsa

2011-08-17 @ 10:23:19
#10: soffie

tycker det lät snyggt den klänningen å nån korv tror jag inte du såg ut i den !va bra med ett par nya skor blir perfekt för dej springer du eller promenerar du?kramen

2011-08-17 @ 18:50:37
#11: Ingmarie

...Vadå slöa?

Du har ju investerat i ett nytt dyrt skopar...så ut o kuta på värmlandsvägarna vet jag!

Haaa!!!



Kramen

2011-08-17 @ 21:07:43
#12: almstroom

Hejsan, nu har jag en liten tävling på min blogg. "fredagens blogg" vore roligt om du ville vara med.gå in och kommentera på inlägget "fredagens blogg" så utser jag vinnaren på fredag.och jag går in och skriver att ni vunnit och sedan får du en länkning också! :)

ps.förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

2011-08-17 @ 21:31:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: