*

2011-08-29
07:50:37

Hua vad det blåser
Ja då var det ny vecka
den goa värmen är borta=(

Känns som Irene
har hälsat på här med.

Var en bra dag igår
Vi tog äntligen itu med förrådet
gick knappt att gå in där.

Nu är alla kartonger
som inte var uppackade granskade
kan tala om att vi numera har
ett bibliotek i förrådet..hihi.

OJ va böcker vi hade sparat
trodde vi hade gjort oss av med de flesta.
Nu har jag faktiskt flera stycken
som jag inte har läst...så bra.

Och under trappen är det
numera snyggt också
Var såå mycket grejer
där som inte skulle stå där
gillar inte oreda=(

Igår på dan gick det förbi
ett par som stannade
och frågade vad det var för färg
vi hade använt till vårt uterum.
Vi bygger nytt och vi gillar verkligen den färgen.

Vi letade efter burken
vi fann den men färgnumret hade försvunnit.
Det var ju synd.
Men vi tipsade om var vi köpt den
dom kommer säkert hitta nåt liknande.

Nu ska jag snart iväg
och ta lite prover
har en läkartid i morgon.
Årliga checkningen:-)



Förra året den här tiden
då började uterummet bli klart..nästan=)

Hurra hurra
har fått OP tid..va lycklig jag är!!
13 september..underbart.

Kommentarer:
#1: Cecilia

ÄNTLIGEN!!! Va gött att du fått OP tid, så glad för din skull!

Oreda under trappen- nähä? Vad menar du;) Hos oss ser det för djävligt ut... Jag rensar, M ställer dit grejjer, jag rensar, M ställer dit grejjer osv osv... Grrr

Ja, eran färg på uterummet ÄR fantastisk snygg!! Tänk OM vi ändå kunde få måla balkongera i den färgen?!

Nåväl, Rom byggdes inte på en dag.

Japp, är på jobbet men, har det väldans lugnt... Gäsp. Vill hem!! Mer att göra hemma än här för tillfället. Är i 21:an å jobbar idag.

Hoppas att du har en bra dag!

Kram

2011-08-29 @ 11:50:21
#2: Carin

Härligt med op tid, äntligen! Det är inte långt kvar nu!



Jo filmen vi dåg heter Försvunnen, nja, sågad!

2011-08-29 @ 12:19:50
#3: Nettan

Här har vi det lugnt och skönt idag med sol och lite moln. Riktigt härligt faktiskt.



Kul med ett litet bibliotek i förrådet. Ha ha !

Jag kommer också till dom kartongerna på övervåningen med en massa böcker. Ska bli spännande.



Ha en bra dag.

kram

2011-08-29 @ 14:23:53
#4: Yvonne

Så bra med en op-tid! Då blir du säkert fri från detta gissel sen... :)

2011-08-29 @ 15:05:18
#5: Znogge

Så skönt att du fått en tid för operation!



Kram

2011-08-29 @ 17:39:01
#6: Ingrid

Oj, vad duktig du varit!! Har en hel källare som skulle behövas en rejäl uppfräschning..

Ebba, hette ju min mamma alltså Amenines gamlamormor så det känns extra kul!!

2011-08-29 @ 18:27:34

Himmel så duktiga ni varit..det är härligt med nystädat förråd..



Aha så du har fått en tid..så bra..nu kanske du slipper alla trista jobbiga stunder..

2011-08-29 @ 20:01:42
#8: Bibi

Va bra. Då är du ju okej tills vi ska till Örebro.

Kram

2011-08-29 @ 20:09:20
#9: soffie

men guuu va bra att du äntligen har fått en tid,behöver du bli kvar över natten,kul med böcker jag har massor nu jag med,kram

2011-08-29 @ 20:33:23
#10: annika

Jamen alla dessa böcker...

Skönt med OP-tiden!

2011-08-29 @ 22:35:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: