*

2011-04-24
09:17:25

Påskdagen
Lika underbart väder idag med=)

Inte blev det nåt fixande i trädgården igår inte
vi bestämde oss för att ta en slapp&slödag.

Låg i solstolen i bikini hela dan.
En hel del påskkärringar kom och hälsade på.

En tittade på mig med stora ögon
varför har du på dig en sån där..och pekar på bikinin.
Det är varmt i min solstol sa jag..den andra lilla
kärringen stirrar ännu mer och säger...OJ va du är brun=)

Hihi va söta!!

Lunch åt vi vid tre, maken hade
kokat en påskskinka
han tog lite sill också.
Jag får bla inte äta, sill, lax, ägg
på grund av att jag fått problem med gallstensanfall.

Ja så nån påskamat blev det inte.

Men det gick bra ändå.
På kvällen skulle vi grilla
men ingen av oss blev hungrig..Hmm mysko.
Det blev en nattamacka i stället.
Vi grillar idag istället.

Och idag ska det fixas i trädgården...så det så:-)




Kommentarer:

Ja de är för roliga de där liven, men du är säkert jättebrun ;) Skönt o slappa lite oxå väl.

2011-04-24 @ 09:44:52
#2: Maud

Nej men annandagen ...e de nog inte än va;)

Först njuter vi av påskdagen=)

Ha de gott, kramar

2011-04-24 @ 09:59:26
#3: Helene

Ja du har väl bränna kvar efter din utlandsresa...

Jag är så BLEK...

Men bikinin åker på idag = ))

Underbart väder.

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2011-04-24 @ 10:09:22
#4: soffie

hihi va goa,Vi såg inga påskkärringar här å Nellie ville inte klä ut sig iår,

Underbart med en sol å slödag ,det verkar bli en sån för mej idag med:)

kram

2011-04-24 @ 10:09:24
#5: Znogge

Här blir det grillat också. Grillning i brassestolen och på grillen ;-)



Kram

2011-04-24 @ 10:24:26
#6: Gunvor

Åhh va härligt..att bara slöa. Det gör jag med. Gubben putsade fönster i går och jag tog det lugnt. Ska försöka dämpa min våriver ett tag till,medan jag äter medicin.

Härligt väder idag också.Vi grillade igår. Supergott!

Ha en underbar dag i dag också!KRAM!

2011-04-24 @ 11:14:52
#7: Yvonne

Här har fixats på balkongen en del! Balkonglådor har fyllts. Men det ska bli mer...klättrande saker och sånt! :) Ägg, sill och lax kan kvitta för mig! :P

Ha det gott i solen!!

2011-04-24 @ 12:13:33

Det lät som en skön påskledighet det - det måste man unna sig ibland :-)

2011-04-24 @ 14:48:01
#9: Eva

Åh, vad trist att du inte får äta sill och sånt. Så man ska undvika sill om man har problem med gallan? Det visste jag inte. Efter att jag hade fått min dotter hade jag ett par år konstiga problem med magen. Blev jättesjuk när jag åt sill, lax eller smakade på alkohol. Fick magknip, började kallsvettas och kunde till och med kräkas och svimma. Fattade aldrig vad det berodde på. Men jag blev kanske överkänslig i och med kejsarsnittet och komplikationerna. Dock gick det över efter 1-2 år.



Lät härligt att sola i bikini. Själv låg jag på vardagsrumsgolvet i dag i underkläderna :-)) med balkongdörren öppen. Jag bor högt upp utan insyn, så det var ingen som såg min bleka kroppshydda :-)



Ha en trevlig kväll!

2011-04-24 @ 18:50:59
#10: Ingrid

Förstår kommentaren, du är väl "pepparkaka" som vanligt?! Jo du, himla tur baginboxen med vitt vin stod i skåpet för Rödvinet glömde vi hemma, fniss. Det tar vi nu istället!!

2011-04-24 @ 19:15:20

Ja vilket underbart väder vi har fått ha i påskhelgen. Hoppas att morgondagen blir lika skön. Kram

2011-04-24 @ 19:51:51
#12: mimmi

Visst har vi haft riktigt underbart väder idag :)

jag var i närheten där du bor .. nästan .. vi var på Lillängshamnen och satt på den nybyggda spången och drack kaffe idag :)

Vi har inte grillat här än ..men vi har ätit helgskinka ;)

ha det så gott :)

kram/Mimmi

2011-04-24 @ 21:04:57
#13: Ragnvi

Fniss...all solbränna jag får på mig är av misstag! Håller mig mest i skuggan jag! Klarar inte solen längre....Men visst...en kort stund går bra....en kort stund....

Kramen!

Ragnvi

2011-04-25 @ 07:51:02
#14: Helena

Det har verkligen varit härligt väder i helgen och så även idag.

Kan tänka mig att du redan är brun.

Jag är vit som en albyl och blir inte mycket brunare än så.

Ha en skön dag i solen vännen!

2011-04-25 @ 08:22:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: