*

2010-09-09
15:51:32

Lite småtrött...
Har jobbat ganska mycket den här veckan
en kollega är i Grekland och har det skönt(hoppas jag)

Men veckan har gått otroligt fort
arbetet har flutit på bra trots en man(kvinna) mindre:)

Har börjat sju två dagar i rad...inte min melodi
men det är ju ganska skönt att gå hem tidigt också.

Idag skippar jag promenaden, tittade på stegräknaren
jag har redan gått 6789 steg idag.
Det lär bli några till har tvättstugan:)

Sen är jag lite småförkyld
inte sjuk..men lite tät i bröstet.
Barnen på jobbet hostar jättemycket..usch:(

Tänka sig idag kommer maken hem redan vid fem..tjoho.
Kanske ska föreslå att vi tar Ikea idag
så slipper vi i morgon.

Köpte Häntextra idag...haha skrattade
direkt, Victoria är gravid..jo så stod det.
Spekulationerna var att OM Victoria blev gravid
under smekmånaden borde hon vara i v12 nästa vecka
och då är värsta krisen över och dom kan berätta..ja herregud.

Nää en sväng till tvättstugan=)







Kommentarer:
#1: Znogge

Då har de varit effektiva ;-)



Så mysigt ni har det i ert uterum!



Kram

2010-09-09 @ 16:49:34
#2: Vimsan

Vad fint och mysigt uterummet blev!



Grekland..............man bara vill ju iväg.



Ha det bra!

kram

2010-09-09 @ 16:56:42
#3: Nilla

Så fint det ser ut i ert nya uterum. Så maken är hemma igen, då är allt som det ska då. Själv jobbar jag två nätter nu. Vaknar väl till framemot lördag eftermiddag, då först blir det helg för mig.

Kram

2010-09-09 @ 17:54:51
#4: Eva

Jag är också lite hackig. Var sjuk för en månad sedan och det vill inte ge med sig riktigt. Har sån där torrhosta :-( Men, vet du vad? Idag har jag goda nyheter :-) Kolla min blogg så får du se.

Kram,

Eva

2010-09-09 @ 19:06:06

Mmmmm lite tät i bröstet är jag med..hmmm men men det är bara att gilla läget..



Så härligt att mannen kom hem å pass tidigt..då kanske ni hann med Ikea då..jag skickade min man till Ikea idag...han kom hem med hundra ljus :)

'

Men så fiiiiint det är hos dig i ditt uterum..otroligt vackert..

2010-09-09 @ 19:17:57
#6: Yvonne

Så oerhör intresserad jag är av Vickans ev. bulle i ugnen..NOT! Haha! Ikea var jag på idag!! Fast det var ju på förmiddagen. Jag gick fel därinne, haha! Så jag fick gå tillbaka... Ha det gott!!

2010-09-09 @ 20:05:01
#7: Ingrid

Härligt med en höst i det uterummet! förkylningen däremot hoppar jag gärna. Många som varit sjuka hos oss med. Tessan varit hemma hela veckan med magvärk och huvudvärk. (farmor blir allt lite extra orolig, hon har ju gått drygt halva tiden nu)Förhoppningsvis är det ju "bara" nån förkylningsgrej

2010-09-09 @ 20:11:13
#8: Lajsan

åååå så nice det är i ditt uterum nu! Jag tror du rent av längtar dit redan innan du hunnit hem från jobbet - right? Illa med hosta och elände, men oj så många sjuka det nu..krya på dig och ha en skön helg!

2010-09-09 @ 20:31:55
#9: soffie

å va mysigt du har det i ditt nya fina uterum,

men usch hoppas ej du blir hosr´tig nu,

mina föräldrar åker till Kreta imorrn å blir där i 14dagar mmm va gött för dem,

idag var första gången på över en vecka som jag vaknade å kände mej frisk fatta va underbart,

ha en goo helg nu

vet du hur mycket stegen blir i meter?

kram

2010-09-09 @ 22:13:57
#10: Jonna

Åh så fint :)

2010-09-10 @ 07:33:27

Uscha jag hostar hela tiden oxå, blir liksom aldrig riktigt kvitt förkylningen.

En IKEA tur är aldrig fel :)



Härlig altanbild!



Ha en underbar FREDAG och helg.

Kramkram/Sara

2010-09-10 @ 07:36:29
#12: Helene

Häntextra dom kan få till det ordentligt ibland = ))

Va mysigt ni har det på eran altan !!

Ha en jätte-fin fredag.

Kram Helene.

2010-09-10 @ 10:38:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: