*

2010-09-19
09:29:06

Den stora Valdagen...
Om några timmar ska jag ta mitt röstkort
och bege mig till vallokalen
för att göra MITT val.

Men först tvättstugan..jippi:)

Härlig kväll igår med..älskar helger.
Vet inte när jag såg på TV en helg,
vi sitter i uterummet och bara myser..haha.

Fick massor gjort igår så det blev en tidig kväll
halv elva gick ögonen i kors.

Har grejer som jag måste fixa
till i morgon..skriva ut ett dokument bla
har föräldramöte i morrn.
Låång dag med andra ord.
Har även en brandpärm som borde göras i ordning.
Den ligger som ett hån på köksbordet
och glor på mig..suck.
Kanske ska be min granne som är brandman att hjälpa mig?

I kväll lär vi väl sitta framför TV,n
måste ju se hur den här rysaren slutar=)

Så där jag...pappren färdigskrivna
gick ju som en dans:)
ja pärmen flinar fortfarande..hihi.
Tvättstugan så gott som klar
Nu är det en lång härlig söndag kvar att mysa på.







Kommentarer:
#1: Znogge

Vi har garanterat en säkler prognos redan tio över åtta eller så. Valvakans tid är nog över...



Kram

2010-09-19 @ 10:33:18

Himmel har du en brandman till granne..handsome..of course alla brandmän är ju snygga :)



Ja men du du gör dina uppdrag så snabbt bara du börjar..sedan är säkert halva söndagen din..då du bara kan njuta i ditt nya rum..som är inne fast ute..:)

2010-09-19 @ 10:46:57
#3: Helene

Hej.

Vi ska med iväg och rösta sen !!

Har kalas här idag oxå = ))

Ha en fin söndag.

Kram Helene.

2010-09-19 @ 11:16:35
#4: soffie

ja det blir spännande ikväll och det ska bli roligt att se om "rätt" vinner enligt mej,

ha det gött i solskenet, hoppas du är piggare nu,svar japp det va min äppelbild visst blev den bra:)

2010-09-19 @ 12:51:03
#5: Yvonne

Flina tillbaka på pärmen, du! Denna rysare är värre än schlagerfestivalsröstingen.. :D Ni får ha en tv i uterummet sen ;) Kram!!

2010-09-19 @ 19:03:29
#6: Carin

Blir en spännande valvaka! :)

2010-09-19 @ 19:03:30
#7: christina

Klart du ska utnyttja en bra granne.

Avundas dig ditt härliga uterum.

2010-09-19 @ 19:22:51
#8: Gunvor

Hej..har varit till stugan ett par dagar igen.Torsdag var jag till sjukhuset för en koll nere i halsen. Dom gick ner med en liten kamera o kollade. Allt såg bra ut och dom hittade inget som ger anledning till mina blödningar..så det är säkert lungorna som är orsaken.Skall även dit och göra endoskopi. Då går dom ända ner i magsäcken o tittar. Men till det har jag inte fått nån tid än.

Annars hade vi ett par fina dagar i stugan. Dans på fredagkväll som var final för oss och en superkul kväll! Hoppas röstningen gick som du ville. Vi har röstat för några dagar sen.

Ha en fin vecka.Kram!

2010-09-19 @ 22:39:35
#9: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-20 @ 05:31:59
#10: maria

Ja, inte blir jag nöjd med resultatet i valet. Känns obehagligt med SD...



Önskar dig en bra dag på jobbet :)

Kramen

2010-09-20 @ 06:50:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: