*

2010-10-04
09:36:13

Måndag 4 oktober
Ja det var den helgen:(
Hade ju lite andra planer, vi hade
tänkt att åka till stan på lördag eftermiddag
gå ut och käka och sen ta en öl någonstans.

Nåja det blir fler helger=)

Medicinen hjälper iallafall mot värken
det känns när den går ur..men jag tror
nog det går åt rätt håll..dom inflammatoriska
gör nog jobbet.

Men jag har ingen ork ännu.
Ligger mest hela tiden..läser&sover.
Märkte när A gick i morse..fick en kram
sen bara somnade jag om och vaknade
kvart i nio.

Fick ringa tandvården..skulle dit i morrn
men det kände jag att jag INTE skulle orka.

Jag vill tacka er för alla
goa kommentarer..va rara ni är allihop♥

Jaha nu ska man ha lätt ångest för jobbet igen
Hoppas dom får någon hjälp jag vet hur
det är att gå en kollega kort.

Tänker på er kära kolleger



Har fått en ny rosbukett av min man
Puss darling, älskar dig

Kommentarer:
#1: Znogge

Tänk inte på jobbet utan tänk bara på ddig själv. Vet att det lätt blir så men...



Kram

2010-10-04 @ 14:17:14

Men oj...va...näääe..är du inte frisk..jag måste scrolla ned och läsa...krya på dig Ninni..massor av kramar Anna

2010-10-04 @ 18:22:47
#3: Lena

Sköt om dig och krya på dig!

//Lena

2010-10-04 @ 20:38:56
#4: kicki

Ja herre gud Ninni, vi bor ju nästan grannar...förbövelen, ta med dej gubben och kom...vi skall göra skogen osäker och din frys den kommer bli full av svamp....jag menar detta verkligen...kram och krya på dej

2010-10-04 @ 21:35:04
#5: Kersti

Stackare dig men hoppas nu att du sköter om dig så att du snart blir frisk. Kram

2010-10-04 @ 21:47:37
#6: soffies

va skönt att det är bättre nu,stackars dej å är det inte typiskt man kan aldrig va sjuk ordentligt så man släpper jobbet,lilla Nellie är sjuk men jag visste att det ej fanns vikarier att få tag på så mormor har passat henne ,men usch va det gör ont i mammahjärtat,

massor av krya på dej hälsningar nu å va goo han är din man.

2010-10-04 @ 22:14:18
#7: soffies

vet inte om mitt inlägg komfram,men jag skriver igen,va go han är din man va fina blommor du fick,krya på dej nu och lyssna på kroppen så du blir frisk,

kram

2010-10-04 @ 22:20:02
#8: Nilla

Men fy sjuttsingen. Har du varit så dålig. Hoppas att det går åt rätt håll och att du inte har så ont nu. Jag har varit nere på Österlen och vilat upp mig några dagar. Magen har mått mycket bättre där nere. Hoppas att det håller i sig nu när allvaret börjar igen. Ska jobba på onsdag och torsdag natt.

Fortsätt att krya på dig.

Kramar

2010-10-04 @ 22:55:45
#9: Ingrid

Tur det går år rätt håll. Hos oss får vi sätta in vikarie som tur är -om vi hittar någon. Idag jobbar dottern. Perfekt för henne nu när hon bor hemma och ej är i skola varje dag.

2010-10-05 @ 07:06:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: