*

2010-11-14
10:47:06

Va tyst det blev...
Helg med massor av fart och ljud.

Nu ekar huset tomt..jobbigt.
Jag hatar att säga adjö..kommer alltid en liten tår.

Har haft det jättemysigt med
Björn, Christoffer, Sara&Oscar.

Vi har ätit gott, busat och gosat.
På fredagkvällen så passade vi barnen
en stund när sönerna gick till puben.

Sara vaknade två gånger..men när hon fick nappen
somnade hon om. Oscar fick jag rädda
från att ramla ur sängen=)
Han märkte inte ens en gång när jag lyfte upp honom.

Sara hade en tuff natt, med hosta&feber
jag sov knappt en blund..vaknade av minsta ljud.
Var beredd att rycka in för det lät som om hon skulle kruppa.

Men faktiskt var hon pigg igår morse.
Hon vilade lite förmiddagsvila.
Sen var hon redo för Leklandet.

Jisses va kul vi hade..krypa, åla klättra studsa
åka rutschkana..mm mm.

Vi var helt slut efteråt=)
Anders valde att vara hemma och laga mat åt oss.
Haha han hade inte fixat leklandet ändå.

Känns i mina lår idag.
Rena träningspasset.

Och nu har dom åkt hem...snyft.

Vi ska ha en lugn Fars dag
och bara slappa..ja tvätta lite också.



Trötta men nöjda barn efter buspasset.



Ja dom orkade faktiskt inte ens gå:))

Kommentarer:
#1: sweetmama

Låter som en mysig helg :)

2010-11-14 @ 12:27:27
#2: Znogge

Visst blir det tyst och tomt när alla åker!



Kram och fin söndag.

2010-11-14 @ 12:35:08
#3: annika

Å så mysigt de måste ha haft hos er!Förstår att du njutit, även om du sovit lite.

Men det är nog bra att du får vila lite innan du ska ta itu med dem du har betalt för! :D

2010-11-14 @ 13:19:20
#4: Gunvor

Verkligen mysig helg med de små förstår jag.Kul att få leka av sig..eller hur?

Men ack så tomt o tyst det blir när dom nyss åkt. Jag tycker också det är jobbigt med avsked.

I dag har vi firat lite fars dag. Äldsta dotter med make kom hit o fikade med oss. Dom andra bor ju för långt bort.

Men nu ska vi börja tänka på lite uppsnyggning inför dansen senare. Måste tvätta håret. Och sen tar det lite tid för sminket och val av kläder så du förstår vad man har att stå i.

Hoppas du får en skön o vilsam kväll. Kramkram!

2010-11-14 @ 14:24:14
#5: Helene

Vilken MYSIG helg !!

Ha en fortsatt skön kväll.

Kram Helene.

2010-11-14 @ 16:20:23
#6: soffie

vilken underbar helg ni haft!

Brr va grått å fult det avrit nu idag blä,

ha en goo ny vecka,kram

2010-11-14 @ 17:25:34
#7: Lena

En tuff och mysig helg hos er.

Ha en lika bra ny vecka också.

//Lena

2010-11-14 @ 20:42:15

Så gott o mysigt Ninni..jag föstrå att du haft det great som norrmännen säger..koseligt og nydeligt..

2010-11-14 @ 22:18:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: