*

2010-11-23
08:10:46

Tisdag 23 nov
Hade faktiskt en hel del
energi igår eftermiddag/kväll.

Åkte till Ikea igår efter jobbet
där var det lugnt&skönt.
Fyllde på våra ljusförråd rejält=)

Sen hittade jag en jättebra Julklapp til min man.
Men det kan jag inte skriva om här..han läser ju.

Väl hemma så bestämde jag mig för att
städa under badkaret märkte i helgen
att vattnet rinner inte ner i brunnen.

Av med framsidan på badkaret..ÖRK
Det lilla gallret var fullt med snusk:(
Bara att börja rensa..kom all den skiten från mig?
Börjar misstänka att dom som bodde
här innan inte ha rensat ordentligt.

Men nu är det RENT.
När jag ändå var igång skurade jag
toaletterna och handfaten.

Funderade starkt på att byta gardiner också
i vardagsrummet..plockade fram dom
men Nej där gick gränsen..slog mig ner framför tv,n i stället.

Efter Hollywoodfruarna kröp jag i säng
läste ett par kapitel sen somnade jag gott.




Kommentarer:
#1: Maud

Hej! Jag var faktiskt på IKEA i söndags när vi var i Karlstad;)...fyllde på mina ljusförråd ordentligt oxå, måste ju passa på när man e där det finns ett ikea. Var en sväng ute på Hammarö/Skoghall och fick kaffe hos gamla grannarna i höghuset oxå! vilken utsikt, synd bara att rökeriet inte va öppet...det är ju så gott att handla där. Här vräker snön ner för andra dan i rad och jag måste komma iväg till affärn och handla lite;(. kramar

2010-11-23 @ 08:30:34
#2: Kattis

Godmorgon!

Nu har det ramlat in en tredjedel av pengarna. Tyvärr blev inga papper skrivna så det är svårt att anmäla samt att hon redan finns hos kronofogden mm.

Nu har jag semester Härligt.

KRAM

2010-11-23 @ 09:23:20
#3: annika

Hoppsan då, vilken energi!

Ljus köper jag alltid när jag kommer förbi ett Ikea, jag tror alltid att jag är utan...

2010-11-23 @ 09:55:18
#4: Ingrid

Skulle med behöva lite energi -fast först och främst behöver jag ju en rak och smärtfri rygg!! Men är lite mer rastlös idag -det brukar vara ett "på bättringsvägen tecken". Tens apparaten funkar bra lyckades t.o.m få på mig den själv idag.

2010-11-23 @ 10:50:05
#5: Helena

Jag var också på Ikea igår och fyllde på ljusförådet.

Idag har jag påbörjat adventstöket lite.

Ha en skön dag min vän!

Kram

2010-11-23 @ 11:06:21
#6: Nilla

Vilken energi du har. Men du, spar lite till jul också.

Kram

2010-11-23 @ 11:40:05
#7: Kersti

Vilken energi. Jag hamnade för ovanligheten i tvsoffan och där blev jag kvar hela kvällen. Kram

2010-11-23 @ 22:04:33
#8: Gunvor

Tjoho..jag ska oxå på IKEA, på lördag! Min Funäsdalensyster kommer hit o vi ska åka buss som går dit. Äntligen kommer jag också iväg. Det ska bli så kul. Det blir säkert inte så mycket shoppat men det är ju kul att bara gå o kolla också.Vi får väl se hur många påsar vi släpar på.

Ha det gött! Gonatt Ninni!Kramar!

2010-11-23 @ 22:49:39
#9: Ragnvi

Morning o grattis i efterskott till fina sonen!

Igår fick maken bära in en hel kartong med julljus åt mig...! Som jag samlar ljus...!

Kramen!

Ragnvi

2010-11-24 @ 05:54:50

Oj, ibland kan man få såna där il.

Skönt när det är gjort iallafall och du hann ju faktiskt med att slappa lite oxå.



ha en fin kväll.



Kramkram/Sara

2010-11-24 @ 15:24:21
#11: soffie

urk att rensa avlopp men gött när det är klart,

brrr va kallt det är nu.

kram

2010-11-25 @ 22:34:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: