*

2010-11-28
08:32:20

Första Advent
Ja den rubriken är jag väl inte ensam om idag=)


Ja vi gick och la oss väldigt tidigt igår
tänkte bara vila lite sen gå upp igen
äta lite efterrätt och kolla på TV.

Men vi sov och sov..vaknade vid elva halv tolv
Tja bara att fortsätta sova..haha.
Men jag har sovit ganska illa
har haft ont i magen...

Men det ger sig väl..har lite att pyssla med idag.
Vi målade färdigt vardagsrummet igår
blev såå himla bra.
Guldgardinerna är på plats..mysigt blev det.
(får bli bilder senare)

Har ännu inte fått upp alla stjärnor och stakar.
Det blir till att leta i förrådet..vilken kartong ska man börja leta i?

Sen har vi tänkt oss att åka till stan
köpa kläder och äta lunch.
Men OJ vad det snöar ute..det blåser också
Sju minus..Brrr.

Bokade även musical i London=)


KUL!!!

Kommentarer:
#1: Helene

Jag ska försöka få fram mitt idag oxå !!

Här är det snöstorm och kallt = /

Önskar dig en fin första advent.

Kram Helene.

2010-11-28 @ 12:13:34

ge tips på vad man kan önska sig i julklapp så får du en länkning på min blogg! ;)

2010-11-28 @ 13:02:32
#3: LissenTo

Åh har ni målat om, blir adventsfint då.



Ja här letas också i lådor efter julsakerna.

Dags för en kaffetår nu, så jag blir lite kvällspigg :-)



Tack goa rara för din kommentar.



Ha en skön kväll.//Lissen

2010-11-28 @ 18:02:51
#4: bjorne

Själv har jag varit hundvakt hela helgen och då är det bara att gå ut vid 5 tiden så hon får göra det som behövs men kanske kan sova lite nästa helg,här hemma har exet julpyntat som bara den själv är jag helt ointresserad av julen men hon får greja som hon vill,ha en bra vecka,själv måste jag nog jobba över denna vecka med,kram.

2010-11-28 @ 18:24:41

Skönt att sova om sig :)



Vilken härlig tripp ni ska på.

Ha en fin kväll.

Kramkram/Sara

2010-11-28 @ 19:16:10
#6: soffie

den musicalen var jag på i London så himla bra.

Brr vilket ruskväder det varit idag usch jag hoppas det är plogat på Hammaröleden ordentligt imorrn bitti.

kram

2010-11-28 @ 22:34:00
#7: Carin

Va fint att du hade 'tänt' ett ljus i bloggen ;)

2010-11-29 @ 21:08:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: