*

2010-05-09
10:08:42

Trött söndag

Här försöker man få ihop ett tal kvällen innan festen..rödvinsglasen laddade, vi tänker så det knakar!

 

Sen lördag morgon hämtar man in dagens NWT och vem

Är med högst upp i hörnet om inte Cathrin!!

Jaha minsann en helsida inne i tidningen där hon gör

Reklam för sig själv.

Hon berättar det mesta som är värt att veta..vad har vi då att tillägga??

 

Ja att hon är ett energiknippe av stort mått det vet väl alla.

Många tillfällen som vi blivit trötta bara av tanken på allt som Cathrin planerar.

Resa med Olli&Cathrin är ingen semester…(hihi)

 

Vi har känt varandra i åtskilliga år nu..vi har firat många

Midsomrar, påsk, lillejul och nyårsaftnar ihop.

 

Vi har rest tillsammans med barnen..men Cathrin och jag for

ensamma till London -93 om jag inte minns fel.

Hon höll faktiskt på att ta död på mig där…jag fick bara gå&gå

Fick ingen mat….fick gnälla och pipa tills hon förstod.

Ja vi hade faktiskt skitkul!!

 

Vi har delat många måltider…många GT har druckits upp.

Diskussionerna oss imellan har varit intressanta och även rejält

heta.

Vi har delat sorg&glädje…skrattat, dansat fixat kul lekar till

fester.

Med Cathrin vid sin sida har man aldrig tråkigt.

 

Vänskapen har bestått trots att vi övergav Båtvägen för

några år sen.

Du Cathrin och Olli..ni är våra bästa och goaste vänner.

 

Vi höjer våra glas för en underbar kvinna..kram vännen!

 

Ja det var mitt tal till min goa vän...det blev uppskattat. Vilken fest det blev..otroligt kul!

Allt gick i resans tecken. Vi fick Boardingkort...vi satt vid olika länder.Otroligt bra arrangerat.

Vi var många turister. Vi skrattade massor, underhållningen var otrolig. Mycket sång eftersom Cathrin är med i två körer.

Och vad vi dansade...jisses jag är helt stel i nacken idag..haha. Jag dansade bla med en kille som var helt otroligt duktig på att dansa.

Ja det var verkligen Dirty Dancing...skitkul. Och vilka bilder det måste ha blivit..dom vill jag gärna se.

Har tagit en massa kort själv..får se om jag lägger i några senare.

50 Åringen var supernöjd med sin fest.

 


Ett litet collage bjuder jag på...

 

 

 

 


Kommentarer:

Oj himmel så härligt och skoj..ni är verkigen i festtagen nu..det är ju så berikande att ha vänner och att få skratta dansa och roa sig tillsammans är livet..



Vilket härligt tal du skrivit kan tro att det blev kvällens höjdpunkt..ja men då kan du gott känna dig lite mör o sliten idag din lilla festpingla..



2010-05-09 @ 11:11:05
#2: Sickan

Förstår att hon blev glad :)

Kram,

2010-05-09 @ 11:46:57
#3: ingrid

Bra tal och en kul fest idé!! Den kan man alltid få nytta av nån gång i framtiden kanske.. Fniss

Trötta idag då?! Här laddar vi för fyra intensiva dagar med en lillprins i huset, kommer nu i eftermiddag.

2010-05-09 @ 12:33:32
#4: my

åå vilket bra tal! Och kul fest ser det ut som, fin du var! Och dansade så skorna glödde gjorde jag med igår, det är sååå kul! Kram och hoppas du mår bra idag?? Förutom stelheten då hihi

2010-05-09 @ 14:13:32
#5: Znogge

Vilken härlig fest och ett så bra tal!



Kram

2010-05-09 @ 16:20:55
#6: Ulla

Kan tro att ni är trötta så här dagen efter kvällen före. Goa vänner är det bästa som finns!

2010-05-09 @ 17:33:53
#7: Mumin

Himmel och pannkaka va kul...bra tal förresten...precis ur hjärtat. Kram

2010-05-09 @ 18:22:44
#8: bjorne

Gott att ha riktiga vänner som man känt länge,fint tal och grattis till er vän,var oxå ute igår men det blev dåligt med dans,höll till i baren jag,

2010-05-09 @ 18:53:46
#9: Monica

Vilket roligt & fint tal du fick till. Kan tänka mig att festen var rolig. Kul då det är lite annorlunda arrangerat.

2010-05-09 @ 18:54:48
#10: Yvonne

Härligt med roliga tal! Och roligt att det var trevligt ;)

2010-05-09 @ 19:28:59
#11: soffie

va bra tal du satte ihop och vilken trevlig 50-års fest,Grattis till henne!

Fina bilder,

kram

2010-05-09 @ 21:39:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: