*

2010-05-05
08:10:28

Onsdag 5:e maj
Idag har/hade min mamma födelsedag..grattis.
Hon firar den nog med pappa på nåt härligt ställe.

Dom sitter nog under ett träd och fikar.
Vill jag tro iallafall!!

Vilken sköön massage jag fick igår
Välbehövligt!!!

Sen efteråt var jag helt slut, men jag
tog en shoppingrunda.
Garderoben behövde uppdateras.

Men guuud vad jag hatar att stå i en provhytt.
URK.

Men jag hittade en snygg kjol på rea..79 kronor.
En lång top..snygg i svagt lila 79 kronor.
Så leggins lite kortare, ett par vita och ett par ljusblå.
En tunika..vit med blå broderi.
En solklänning utan ärmar i ett ljuvligt blommönster.

Ja det var bra köp.

Vädret är skapligt idag solen skiner
nu åtminstone, hoppas det håller i sig!



Kommentarer:
#1: Helena

Härligt med lite nytt i garderoben.

Din mor har säkert en underbar dag där hon är nu.

Jag har haft jättemycket besvär i ögon och näsa de sista två åren....innan dess har jag aldrig känt av pollen.

Visst känner jag av det lite nu men inte alls som tidigare.....så skönt.

Ha en mysig dag min vän!

Kram

2010-05-05 @ 09:16:37
#2: Yvonne

Nu väntar vi på lite värme, så du kan ha dina nya fina kläder ute också! ;) Provhytter är inte kul att stå i! Men rea är kul! Ha de gôtt!! Kram!!

2010-05-05 @ 09:24:36
#3: Znogge

Lite nytt i garderoben piggar alltid upp!



Kram

2010-05-05 @ 11:46:49
#4: ingrid

Härligt med en shoppardag!! Tyvärr hittar jag sällan saker på REA bra nyinkommet.. ;-D

Imorgon ska jag till Helsingborg/Helsingör med ett tjejgäng. En 50-åring som ska kidnappas så därför skriver jag inget på min sida... man vet aldrig..

Kommer säkert lite efter istället. Stannar till fredag kväll

2010-05-05 @ 16:29:11
#5: my

Oh vad du fyndat! Mina "fynd" var INTE på nån rea tyvärr...

2010-05-05 @ 18:13:54
#6: christina

Visst är det roligt när man hittar en massa som passar både kroppen och plånboken.

2010-05-05 @ 20:10:13
#7: soffie

GRATTIS till din mor!

Å va härligt med massage å sen shopping på det:)

En perfekt dag!

Kram

2010-05-05 @ 20:52:26

Ja men du det tror jag med..att din lilla mamma har det bra..



Näääe jag gillar inte provhytter heller..jag brukar ta hem o prova..öppet köp är bra..men så kul att du fyndade..

2010-05-05 @ 21:39:21
#9: Gunvor

Men vet du..min mor har också födelsedag i dag.Jag och min syster har varit dit till graven o grattat o satt en korg med Bellis o penseer. Det blev jättefint.Jag vet att hon tyckte om Bellisar.

Jag gjorde mina fynd på Arlanda stad innan vi åkte hem hit.Jag hittade en jättefin svartvitrandig liten klänning med puffärm i trikå för bara 99kr på

Hennes.Och ett par vita jeanstights. Dom ska jag ha till helgen när vi ska till Enköping på lite partaj.FN veteranernas årliga fest.Dom firar 50årsjubileum i år också.Det blir nog kul. Sen åker vi till Sthlm. och hälsar på Ellie och lämnar över hennes 1årspresenter.Vi var ju inte hemma när hon fyllde.Just nu är dom i Italien.Hela familjen.

Ha en skön morgondag.Kramkram på dig!

2010-05-05 @ 21:51:19
#10: Lena

Jag gillar inte att prova kläder i en provhytt.

Herregud, man känner ju inte igen sig.

Haha, men en spegel ljuger väl aldrig.

//Lena

2010-05-05 @ 22:43:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: