*

2010-05-11
15:34:49

Ja va skönt
Idag upptäckte jag att jag kan vara
ledig på fredag..tjoho!

Vi skulle haft många barn..men det krympte till ett.
Och det barnet tar en kollega med hem till sig.

Vi utnyttjar vår 6:e juni dag.
Nu ska här fixas hemma...garderober ska
definitivt på plats.
Det skulle ju ändå bli skitväder.

Lite trött är jag allt på det här
vädret...jo solen skiner.
Men kylan..man längtar och längtar.

Och tänk om det blir så jäkligt att
ytterligare en vulkan vaknar på Island
då kanske vi inte kommer iväg till Turkiet heller...ve&fasa.

Näää inte måla fan på väggen...klart vi kommer iväg.

Nu ska jag ut i solen

Kommentarer:
#1: Yvonne

Ja, i solen är det varmt...om man är i lä! Är också trött på vantar och tröjor och...men värmen kommer väl! Hoppas jag...

2010-05-11 @ 16:24:46
#2: Mumin

Ja det är för jävla kallt.....grr.....jag skulle vilja ligga vid en strand och bara gotta mig. Va skönt att du blev ledig:) Kram vännen!

2010-05-11 @ 16:55:51
#3: Znogge

Så tänker jag också från och till. Har jag inte helt fel för mig så reser vi ungefär samtidigt...



Vi får hålla tummarna för att allt går planenligt!



Kram

2010-05-11 @ 18:53:18
#4: ingrid

Har med upptäckidag att jag ir ledig på fredag!! Tjohoo!!

Här håller vi tummarna för att föräldrarna kommer hem som planerat. Las Palmas var ju annars stängt en stund idag.

2010-05-11 @ 19:03:36
#5: christina

Visst är det skönt med lite långledigt. Jag ska börja sortera ut allt som jag inte vill ha med mig till nästa ställe.

2010-05-11 @ 20:01:39
#6: Lena

Det får vi väl hoppas att ni kommer iväg.

Och vad skönt att du kan vara ledig klämdagen. Det är jag med. JIPPI!

//Lena

2010-05-11 @ 20:47:14
#7: soffie

är med ledig på fredag å om det inte spöregnar ska vi åka till kusten å gå på Nordens Ark en djurpark som finns där,

hoppas verkligen ni kommer iväg på er härliga semester,när är det ni sticker ?

kram

2010-05-11 @ 22:43:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: