*

2010-03-24
17:31:54

Onsdag färdigjobbad
Har inte haft tid att sitta vid datorn
speciellt mycket!!!

Igår kväll var jag inte hemma förrän efter halv nio
mycket att gå igenom på mötet.

Då var jag såå trött så jag la mig nästan omedelbart
tittade på DHW i sängen.

Efter jobbet idag stack jag till Ikea..skulle
ha lite småprylar.

Sen blev det Ica maxi..hade en himla
tur dom hade dynor som såg nästan exact likadana
ut som dom vi har på två stolar som vi hade förut.

Endast 139 kronor styck..va kul att det var så billigt.
Snyggt blev det också.

Visst hade det varit underbart att ha dom skitsnygga dynorna
som jag spanat in mig på..men det här duger gott.
Sen behövar man ju inte få panik om
nån skulle spilla på dom.

Går bra än så länge för min inskolning
men skötbordet gillar han INTE..skrek som bara den.

Men så fort vi var klara skrattade han igen...gooo är han.

Kommentarer:
#1: Lena

Det är bättre att köpa lite billigare dynor så slipper man som sagt vara rädd att man ska spilla på dom. Vad kul att inskolningen går bra. Det är inte alltid så lätt att vara liten när man ska vara utan sina föräldrar en hel dag.

//Lena

2010-03-24 @ 19:11:50
#2: Znogge

Du har nog rätt med dynorna. Så lätt som det är att spilla så är det bättre att kunna byta oftare.



Kram

2010-03-24 @ 19:13:04
#3: Ulla

Det är alltid lika skönt när en inskolning går relativt bra/lätt. Du, det där med tanden lät ju inte så kul, men vilken tur att du fick den fixad såpass snabbt. Jag gillar inte heller att ta bedövning hos tandläkaren. Då lider jag hellre några minuter än att jag går med den bedövande känslan i flera timmar

2010-03-24 @ 19:50:31
#4: soffie

skötbordet kan vara en kamp för de små,vi har en som hatar det så han byter vi på på golvet!

roligt att du hittade så fina dynor till ett bra pris,kram

2010-03-24 @ 21:18:43
#5: maria

Visst är det roligt när man hittar roliga saker till ett billigt pris. Kul att förnya sig :)



Kran kram

2010-03-24 @ 21:39:47
#6: bjorne

Helt klart att om dynorna inte är för dyra så kan det spillas och gott med en liten ny gossing att få ta hand om och följa hur han växer och lär sig nya saker,kram.

2010-03-24 @ 21:48:39

Så nice med nya dynor...mmmm det kan verkligen lyfta och bli fräscht med nya textilier..



Mmmm det är mycket nu..mycket man vill hinna med på 24 timmar liksom..synd att man måste sova..men men det är lika för oss alla antar jag..



Ha det gott och lycka till med inskolningen

2010-03-25 @ 06:31:27
#8: LissenTo

Vad bra att du hittade snygga billigare dynor!

Kram. ha en skön dag.



Ps Jag tar all mina bilder, annars skulle jag uppge den som fotar :-) Ds

2010-03-25 @ 08:38:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: