*

2010-06-02
10:05:28

Onsdag
Tänka sig nu är det snart skolavslutning och student!

Ser ut som om vi kan ha blommande syrener i år.

Med mig går det bättre&bättre!
Kvider inte av smärta när jag går ur sängen.

Tar dagliga små promenader.
Och i det här vädret gör jag det gärna.

I morrn kiropraktorn igen..tror nog han ska
kunna behandla mig och få bort det sista skräpet i ryggen.

Längesen jag hade en sån långdragen historia i ryggen.

Nu ska jag ha mig lite kaffe i SOLEN!!



Visst är väl det här en Hosta...???
Tycker det ser ut så på blommorna..har jag fel??

Nu haver jag googlat..finns ju mängder
av Hosta...men jag såg ingen med såna här blad
Men blommorna stämmer bra, men dom ska tydligen inte blomma
förrän i Jul-Aug.

Jag har haft hostor men det var med brokiga blad!

Kommentarer:
#1: Gunvor

Stackars dej säger jag! Min gubbe brukar råka ut för ryggskott nån gång per år.Han blir liggande i flera dagar o tar sej inte ur sängen. Man får inte peka på honom. Så jag förstår hur du haft det. Hoppas du blir hjälpt av kiropraktorn. Men du kan ju vara ute i solen i allafall. Vädret är vackert även här. Vi åker nog till stugan i helgen. Då ska det städas o dansas så det står härliga till. Och rensas i rabatten. Men det blir kul.

Var rädd om ryggen nu Ninni och gör inte en massa tokigheter! Vila vila! Kramar från mej!

Tror du blomman din är en Hosta? Jag som inte är en expert tycker inte det ser ut som det på bladen.

Men jag kanske har fel fel fel!

Bild på årets blomlåda kanske kommer sen.

2010-06-02 @ 12:34:22
#2: Ragnvi

Tjena! Hosta...kanske det, ser nästan så ut på blommorna men bladen vete sjutton....

Läser att du har ryggskott! Tvi vale! Ta det lilla lugna nu!

Ang. min axel så visst gör det ont men jag överlever!

Kramen!

Ragnvi

2010-06-02 @ 14:47:34
#3: Znogge

Blommorna ser ut så men jag är tveksam om bladen...

Men jag är långt ifrån någon expert!



Kram

2010-06-02 @ 18:51:13
#4: my

Hoppas kiropraktorn är snäll mot dig imorgon! Och japp, snart examen och skolavslutningar... skoj!

2010-06-02 @ 20:02:44
#5: Lena

Vad härligt det är med sommar och en kaffetår ute i solen.

Ha de mysigt

//Lena

2010-06-02 @ 20:14:10
#6: ingrid

Vet inte om det finns flera varianter men min hosta har mycket "tjockare"blad ska fota den och lägga upp kan du se..

2010-06-02 @ 20:16:38
#7: SOFFIE

va vackra blommor men jag vet ej vad de heter,

Usch stackare som har sån värk hoppas det blir bättre hos kiropraktorn,

kram till dej

2010-06-02 @ 22:08:23
#8: ingrid

Ännu en dag med sol, och ikväll har vi sommarfest på förskolan, perfekt!!

2010-06-03 @ 08:20:26

Skönt att ryggen börjar ge med sig !!!!!

Hmmmm Hosta ??? Nä vet inte...jag har "ont i halsen"...hahaha.... Jag kunde inte låta bli för det är faktiskt sant... Och det blir säkert hosta som avslutning....det brukar det ju bli .. suck.

Kram på dig

Margaretha

2010-06-03 @ 15:44:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: