*

2010-07-17
11:10:42

Sov länge!
Men idag slog jag rekord..sov till strax före tio.
Har inte hänt på hela semestern.

Men vi hann få på kaffet lagom till melodikrysset.
Nu är det löst ovanligt lätt idag.

Hade en underbar dag igår.
solsängen mest hela dan..lagom varmt, I Like
Efter dusch och grillning gick vi på promenad.
Hamnade så klart på puben, kvällen var härligt ljummen.
Fyra danskar slog sig ner vid vårt bord
väldigt trevliga...dom bodde på vandrarhemmet.

Vi satt och pratade en stund.


Väl hemma så tände vi upp
massor med ljus i uterummet..mysigt.
Satte på bra musik sen satt vi och väntade på åskvädret.
Det var en härlig kväll mörk och lite regn.

Åskvädret ja det kom ju aldrig så vi gick och la oss istället.

Igår bet en fläckfluga mig strax nedanför naveln
aj det gjorde ont..idag kliar det som tusan..onödiga djur.

Idag tar vi en tur till Ikea
ska köpa gardinskenor som vi ska ha
i sovrummet.



Vackra rosor i Kemer..mina är lika fina frånsett bladen då!
Anders plockar larver varje dag..blä!

Kommentarer:
#1: Gunvor

Krysset är löst även här. Ganska mycket sol och 26 grader. Underbart! Idag blir det karneval här på byn. Dottern är med i ett ekipage. Dom har varit med i flera år nu och det är så kul. Hela veckan har varit full av olika aktiviteter. Färilaveckan är varje år med avslutande karneval. I kväll blir det dans till Streaplers på parken här hemma.Jag tänker också mej dit. Har inte dansat sen början av juni.Hoppas jag orkar.

Men vilken otur du har med ögat. Jätteotäckt låter det som. Hoppas det är bra nu! Ha en skön dag!Kramkram!

2010-07-17 @ 11:44:38
#2: Znogge

Hoppas lördagen blir lika fin!



Kram

2010-07-17 @ 12:17:40
#3: Yvonne

Jag läste om fläckflugor och blinningar i VF igår, de är mat åt en massa fåglar, och som hos myggorna så är det bara honorna som bits...jag väntade också på åska igår, kanske den kommer idag! Men ikväll vill jag ha fint väder ;) Kram!!

2010-07-17 @ 12:22:16

Så trevligt ni hade det Ninni..men du glömde skriva att du duschade och nåt'annat..ha ha..min man hade väääldigt roligt åt detta fenomen ..nåt annat..kan bli ett begrepp här..:)

2010-07-17 @ 14:22:37
#5: soffie

mmm va härligt med sovmorgon!

Vilket daghem jobbar du på där ute på öa?

Å va vackert det är med rosor,älskar dem,

Ha en go kväll brrr idag är det ju riktigt kallt ute;(

2010-07-17 @ 16:05:27
#6: bjorne

Nu börjar min semester och ska besöka ditt favoritställe någon kväll men vet inte vad puben heter så det får du tala om,ska försöka få med mig soffie oxå,det blir en riktig bloggträff det,får skriva till till henne och fråga för det kanske är bra om hon vet om det,kram.

2010-07-17 @ 17:12:19
#7: bjorne

Nu börjar min semester och ska besöka ditt favoritställe någon kväll men vet inte vad puben heter så det får du tala om,ska försöka få med mig soffie oxå,det blir en riktig bloggträff det,får skriva till till henne och fråga för det kanske är bra om hon vet om det,kram.

2010-07-17 @ 17:12:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: