*

2010-07-19
09:34:03

Fjärde veckan inledd!
Tur att det inte är sista....

Nää det bidde ingen båtbuss igår, det drog ihop sig så på himlen tyckte vi och det blåste ganska rejält.

Vi tog en promenad till Pizzeria Capri istället..görgooo pizza åt vi, sen promenad hem igen. Skönt att röra på sig.
Det blir lite mycket stillasittande på semestern..solsäng, solstol. Goa öl, mat&vin!

Vilken tur att min våg är trasig..haha.

Vi tar båtbussen en annan dag..när det är lite varmare. Idag är det ganska mulet här, men vi ska börja riva altanen så vi har att göra ändå.

Och det är ju skönt om det inte är för varmt då...lär bli svettigt..haha. OJ va rörigt det ska bli nu då...grejer överallt.
Tur vi har en balkong också att sitta på.

Ha nu en skön dag allihop...kramen ♥



Kollade vad vi gjorde den 19 juli förra året
ja då var vi i Alanya...dåå var det varmt!

Kommentarer:

mysigt med en promenad istället,svårt att få till det med fika det är om vi kan ta det på em istället på tisdagen(imorrn) för på onsdag+torsdag är jag upptagen,kolla om det passar dej om det inte regnar så kan vi ju ta mariebergsskogen eller stadsparken,

va kul att Björne med vill ses,

å va härligt med en strand nu har det varit halvdant i tre dagar å då blir humöret genast dåligt hos mej,brrr idag är det ju riktigt kallt,

kram

2010-07-19 @ 10:14:04
#2: Ingrid

Vi har bra väder soligt och fint och "lagom" varmt ha, ha. Imorgon åker vi till Bohuslän och bästa kompisarna tjoho!!

2010-07-19 @ 10:30:49
#3: Znogge

Jag vågar inte ställa mig på vågen! Nej, i morgon inleds en sund period så är det bara. Fast på bröllopsdagen måste man njuta!



Kram

2010-07-19 @ 11:16:55
#4: Christina

Så ni ska göra lite nytta på semestern också. Får väl se resultatet sen kan jag tänka.

Min våg har jag packat ner och vet inte om jag nånsin vill packa upp den.

2010-07-19 @ 20:12:06

Ja men du man får gotta sig på semestern så kör vi stenhårt i höst sedan..det brukar gå bra att komma igång..



Ok..ingen buss på havet..men en god pizza duger som stand in..



Du vilken go bild..mmmm medelhav..

2010-07-19 @ 21:48:09
#6: sweetmama

Det blir väldigt mycket sitta still på semestern. Speciellt om det är finväder. Pratade med en kompis om det tidigare idag nästan så man önskar sig en regnig dag så man för göra lite nytta.

Men jag tänker inte klaga :o)

2010-07-19 @ 21:48:17
#7: LissenTo

Det är ju rena rama utlandvärmen här hos oss i Svedala iår, lovley!



Jag har cyklat 3 dagar i rad, kände också att det var dags att röra mej!

Lycka till med altanen, blir nog fint.

Kramen..........

2010-07-19 @ 22:07:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: