*

2010-01-19
10:55:09

Tillbaka till livet
Åhh usch och fy så dåligt man kan må!

Men nu är jag kry igen..låg hela dan igår
och halvsov såg på tv försökte peta i mig
lite rostat bröd och vätskeersättning.
Ja vätskeersättning har jag druckit hela tiden.

Hade feber igår men idag tror jag den är borta.
Känner mig iallfall riktigt bra nu.

Nu är det bara att hoppas att maken klarar sig
han åkte till Sthl igår..ingen höjdare att få det när man är borta.

Ska ta mig en lång härlig dusch om en stund..igår orkade jag inte
så man känner sig ju lagomt fräsch..haha.

I morrn hoppas jag hela arbetsstyrkan är på jobbet.

Nu har vi haltat nog med en man kort.



Nästan synd att allt det här underbara vita inte
ligger kvar på träden..men det är lagom kallt nu, endast två minus!

Kommentarer:
#1: Mumin

Va härligt att du mår bättre.....jag själv är sjuk....inte mycket med Mumin idag. Kram vännen!

2010-01-19 @ 11:19:51
#2: sweetmama

Tack för alla kommentarer på min sida !



Ska ta med mig tipset om medicinen när jag går till läkaren idag.

Ha en fin dag och fortsätt krya på dig !

Kram

2010-01-19 @ 12:00:18
#3: Gunvor

Va skönt att du är klar med sjukan. Det är enda fördelen med magsjuka att den går fort över. Hoppas maken klarar sej nu då. För det är som sagt inte kul att bli sjuk när man är borta. och allra helst inte den sjukan.

Vi har haft lite kallare i natt igen.-14 grader var det i morse.

Krya på dej nu! Och ha en skön dag!Kram!

2010-01-19 @ 13:09:28
#4: Annica

Fy vad hemskt för dig!!!

Hoppas att du snart har tillbaka dina krafter.

Nu har jag läst dina rader igen i min blogg och jag gråter lika mycket fortfarande.

TACK! Dina ord värmer så gott!

Du om någon är en fantastisk och underbar medmänniska med hjärtat och hjärnan precis där de ska vara.

KRAM!!!!

2010-01-19 @ 14:22:17
#5: LissenTo

Det här är en fasa att få, vad skönt du mår bättre nu. Vet ju att ni har mycket på jobbet att klara av också. Får hålla tummarna att ni håller friska ett tag nu, maken också.



Tror att samhället skulle vara lite mjukare och annorlunda.

Stor kram//Lissen

2010-01-19 @ 14:53:36

Mmmm nu får det räcka med elände...full fart nu på alla cylindrar..jag önskar dig all kraft o energi Ninni..så kör vi snart är det fredag :)

2010-01-19 @ 17:56:08
#7: LissenTo

Tror också världen skulle vara lite mer omtänksam!

Nu ska jag strax till teater!

Vi hörs min vän!

2010-01-19 @ 18:02:55
#8: Ingrid

Vi har klarat oss hittills på jobbet för denna sjuka, några fall på förskolan som hade julöppet annars. VILL INTE HA!!! Har med gått en kollega kort en vecka hoppas hon kommer imorgon, inte samma med vikarie.. (bara haft vik idag..)

2010-01-19 @ 18:18:43
#9: Ulla

Åh, vad skönt att höra att du mår nästan bra. Magsjuka är bland det värsta man kan ha

2010-01-19 @ 18:41:44
#10: Anonym

Maginfluensa kan man vara utan usch och fy

Hoppas nu att din make slipper eländet

Ha det gott kramar Tingeling

2010-01-19 @ 21:25:43
#11: Znogge

Så skönt att du är piggare igen!



Kram

2010-01-19 @ 21:39:14
#12: soffie

men usch stackare att varit magsjuk det verkar som den fått fart nu i krokarna jag är livrädd att få det å tänk om vi blir sjuka då vi ska flyga,urk,Hoppas din man klarar sig å du är pigg igen imorrn,

kramen

2010-01-19 @ 21:58:58
#13: Maud

Hej, vad skönt att du mår bättre! har fått nåt skit jag oxå, började frysa bara så där plötsligt, ont i huvet och allman influensavärk i kroppen...tog tabl och dåsade under täcket några tim, nu uppe men har feber...har inte tid att va sjuk, ska ha plastparty här imorrn...kram

2010-01-19 @ 22:44:09
#14: Lajsan

Ja det är då tur att den åkomman brukar gå över snabbt om än intensiv så länge den varar...skönt att höra att du mår bättre. Vätskeersättning är nyckel till piggelinfaktor. Skönt att ha alla på plats i morgon förstår jag...och så håller vi tummar och tår för Stockholmsresenären!!

2010-01-19 @ 23:15:14

Usch o fy skönt att du mår bättre!



Ha en fin dag

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-20 @ 08:43:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: