*

2010-02-08
08:48:34

Äntligen måndag..
Haha..eller inte!

Jo jag vill att tiden ska gå fort nu
längtar till mars..jag vill flytta nuuuuu.

Har fått en hel del gjort i helgen
rensat och slängt en hel massa papper
SKÖNT!!
Vakande i morse av en nackspärr..AJ
Har smetat på lite medikamenter..hoppas det släpper.
men jag ska till kiropraktorn på onsdag
då lär jag väl bli av med den.



Snart lär ni slippa alla mina himmelsbilder över Vänern..haha
Men jag kommer säkert sakna alla fina solnedgångar
men jag har ju en hel del bilder att titta på.
Fabriken kommer jag inte sakna..men i kvällsljus är den ju fin.

Kommentarer:
#1: sweetmama

Förstår att du vill att veckorna ska gå fort men februari månad är ju kort :o)

Ha en fin dag

2010-02-08 @ 09:35:26
#2: Yvonne

Ah..kanske du bor nu i det där nya höga huset? Det var längesen jag var i Skoghall...har bott där förr! Snart är det vår!!

2010-02-08 @ 09:38:51
#3: Nilla

Nu kommer tiden gå jättefort. Du ska ju städa, packa och fixa. Och rätt som det är sitter du där på din uteplats och fikar i vårsolen.

Kram

2010-02-08 @ 11:02:55
#4: Annica

Tack för den stora kramen. Den värmde gott. Har lovat att inte skriva i bloggen om det som händer. Tyvärr är det nästan det enda som snurrar i hjärnan så det är svårt att fylla bloggen med något vettigt alls. Men jag kommer igen. Nån gång.

Hoppas att visningen kommer att gå bra. Ska hålla tummarna då också!

KRAM!

2010-02-08 @ 12:33:49
#5: Znogge

Hoppas nacken snart är bättre!



Kram

2010-02-08 @ 13:04:40

Ja men Ninni nu blir det säkert nya vyer som du får njuta av..det ska bli så spännande att få följa dig..



Men då nackspärr..aj..det är inte bra..hoppas den lirkar upp sig snabbt..annars får det bli vetepåse på ikväll..

2010-02-08 @ 14:51:20
#7: Helena

Vilken tur att veckorna går i sån rasande fart.....mars är ju bara runt knuten.

Ha en fin kväll vännen!

Kram

2010-02-08 @ 16:10:10
#8: mo

Jamen på bilden gör den sig väldigt bra...Jaså ni ska flytta, vad spännande, då förstår jag att du längtar, kram

2010-02-08 @ 16:31:33
#9: Fia

Åh, vad mysigt att få flytta in i nytt nu på senvintern och ha hunnit fixa klart när våren kommer. Då vill vi ha en massa bilder!!

Kram, Fia

2010-02-08 @ 18:15:56
#10: Gunvor

Åhh jag förstår att du längtar. Visst är det kul att ha nåt gott att se fram emot. Fast det blir ju en massa jobb också, förstås.Du får rensa igen nu då. Jag ser fram emot mars jag också. För då reser vi iväg.Ska bli ganska så skönt efter denna hårda kalla vinter. Men nu börjar fåglarna kvittra att det snart är vår. DEt är härligt!

Ha en fin kväll. Kram!

2010-02-08 @ 18:35:08
#11: Ingrid

Vad glad jag blev att du tyckte om det!! Det går absolut bra att du tar det till helgen eller om du vill skicka i ett kuvärt på "gammalt hederligt" sätt. Så har ett par andra gjort, är inte så orolig utan att det funkar det med, är ju inga hiskliga summor :-D

Har varit med min pappa hos hjärtdoktorn i em, kommer bli operation framdeles..

2010-02-08 @ 20:22:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: