*

2010-02-14
09:34:25

Alla hjärtans dag!
Tänka sig i år har jag inte fixat nåt
till den här dagen..

Igår hade vi mysigt..tog en lång härlig
promenad i solen, sen satt vi på balkongen
och drack skumpa..solen värmde så skönt.

Efter middan igår bestämde vi oss för
att skippa melodifestivalen...var den bra??

Vi gick till puben istället hade jättetrevligt
köpte bara en öl men jag drack visst tre..haha.
Blev bjuden av en snäll vän.

Vi var inte många där men vi som var där
hade jättekul!

Sen slirade vi hemåt under fniss!
Så idag mår vi som vi förtjänar..men det var det värt!






Ha en gôrgooo dag.

Kram på er på alla ♥dag!!

Kommentarer:
#1: sweetmama

Men då låter det som ni firade igår med skumpa och allt.

Kul med lite spontant på krogen ;o)

2010-02-14 @ 09:45:50
#2: Lajsan

Ja gårdagen var verkligen fin! Tror att det klarnar upp om ett par timmar i dag också. Så "ungdomligt" att dra iväg på Puben...så bara :) Det kommer inte jag ihåg när vi gjorde sist! Ok...bäst att inte surra för mycket här nu då...

2010-02-14 @ 09:50:51

VI OCH ALEXANDRA (KISSIE) I SENASTE INLÄGGET:

http://klackarnaitaket.blogg.se



/Elina & Linnéa

2010-02-14 @ 10:03:41
#4: Ingrid

Låter som ni hade en jättebra dag!! Vår kväll var toppen, få ha alla nära o kära kring sig MEN jag var och är inte pigg. Vet i fasen vad det är har jätteont utanpå halsens framsida, svårt röra huvudet och att svälja... riktigt obehagligt.. har fått en tid mitt på dagen idag till läkare. Bläää!

2010-02-14 @ 10:05:00
#5: Mumin

Det gjorde ni rätt i att vara utan TV:n och ha det mysigt istället....jo Melodifestivalen var bra igår faktiskt.....Puss och stor kram på denna dag! Mumin

2010-02-14 @ 10:05:16
#6: Znogge

Den var helt ok men en kväll på puben är aldrig fel ;-)



Kram

2010-02-14 @ 10:20:51
#7: Gunvor

Jag tyckte Melodifestivalen var riktigt bra faktiskt. Jag gillade Erik Saade och hans låt väldigt mycket. Han var jättesöt o duktig! Kalle Moreaus låten var också hyfsad. Men jag är ingen stor fan av Andreas Johnson. Ja det var i allafall bättre än förra gången. Och så var det kul att se och höra Glada Hudikgänget. Dom var så duktiga. När Måns Zelmerlöv kom fram och sjöng tillsammans med dom så blev jag alldeles rörd.En vacker melodi var det. Han verkade alldeles tagen han med efteråt..tyckte då jag. Skönt att bara gå ut o ta en öl. Det är rätt!

Ha en lika fin dag i dag. Och stor kram på Alla hjärtans!

2010-02-14 @ 12:06:13
#8: maud

Haha...låter skojsigt;)...melodifestivalen har vi skippat oxå...blir så segt med alla deltävlingar! kramar t dig på Alla <3 dag

2010-02-14 @ 14:48:55

Ja men som man bäddar får man ligga :)ha ha jag tror nog att du är lika fräsch som alltid..en pubrunda hindrar inte Ninni...så magiska solnedgångar du har här...

2010-02-14 @ 14:54:48
#10: soffie

wow va fint du gjort i bloggen,

Å va härliga bilder,Jag såg de där vindkraftverken från ovan då vi flög in till landningen,det va häftigt,

va mysigt ni haft det,

kram

2010-02-14 @ 16:48:09
#11: bjorne

Så är det,man får stå ut med lite obehag om man har haft kul,själv har jag varit morfar sen igår morse men nu har Ella åkt hem,allt blir så tomt och tyst men det är bara4 km hem till henne som tur är.

2010-02-14 @ 17:08:55
#12: Moniqa

helt klart man kan göra annat än sitta i soffan en lördagkväll ;) det på tv kan man ju se på TV-play nu för tiden på de flesta kanalerna SKönt du kom hem ordentligt trots sliriga vägar hihi

2010-02-14 @ 17:19:24
#13: Margaretha

Men du vet....Övning ger färdighet....påt igen bara...hihihi...

Ha en finfin kväll nu hjärtat

Kram

Margaretha

2010-02-14 @ 17:50:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: