*

2010-02-12
07:47:58

Åhh va skönt med helg!
Hade ju tänkt att börja packa så smått i helgen
men det kan jag ju glömma nu
det blir städning inför visning istället.

Sen måste vi till Ikea och Biltema för att köpa flyttkartonger.
Ja vi ska inte köpa kartonger på båda ställena.haha.

Åhh jag behöver lugn&ro...men snart så ska vi vara på plats.
Men jag är så nervös inför onsdagen
måtte det nu komma en köpare..

Men det ska det nog göra!!

Ikväll kommer maken hem, han har varit borta hela veckan
längtar jättemycket efter honom.

Ha nu en underbart fin dag
kram på er




Kommentarer:
#1: Anonym

Det är klart att affären går i lås så fin som lägenheten är....

Jag eller vi har varit med om precis samma sak och då hade mannen flyttat förre upp till sörmland och jag bodde ensam kvar i småland med tre små barn....

men allt löste sig till slut.

I bostadsvärlden verkar inte muntliga löften gälla lika som i den vanliga världen då de är gällande.

Knäppa människor finns det gott om.

Onsdag blir tumhållardag kram Tingeling

2010-02-12 @ 08:02:08
#2: Lenkan

Köp inga flyttkartonger på Coop bara, de var verkligen värdelösa! Visst, de funkade att bära grejer i...en gång. Sen gick de sönder när vi packade upp dem.

2010-02-12 @ 09:51:00
#3: Yvonne

Så fina liljor! Man behöver lite färgklickar i det här vita, vita...Ha det bra!!

2010-02-12 @ 11:13:08
#4: Gunvor

Ha nu en riktigt fin helg! Det kommer säkert att gå så bra på visningen.Många intressenter kommer nog.Det löser sig!

Må så gott. Kram!

2010-02-12 @ 11:41:11

Jaa men du det kommer gå sååå bra ska du se..nu kommer mannen snart hem till dig och då blir du så lugn och trygg :)



Jepp nu får du styla och fixa..all lycka önskar jag dig och er..

2010-02-12 @ 14:28:46
#6: mo

Så mysigt att få längta lite efter varandra...Idag kommer äntligen storsonen hem efter att inte ha varit hemma på över tre veckor...så glad är jag. Känner mig friskare oxå så det kan bara bli en toppenkväll...Lycka till med allt, kramen

2010-02-12 @ 14:50:37
#7: Ingrid

Pengarna har anlänt utan problem, tack för den gulliga hälsningen. Ännu ett halsband tar farväl idag, kul när de blir uppskattade. Synd du bor så långt bort annars hade vi fixat kartonger alldeles gratis till dig!!! Kram kram

2010-02-12 @ 14:59:04
#8: Mumin

Hej vännen! Men vilken otur att köparen hoppade av...men du ska se att du kommer att få mer pengar för den istället nu...jag tror det blir många som kommer och tittar på er fina lägenhet. Kram och ha en trevlig fredagskväll! Mumin

2010-02-12 @ 15:40:30
#9: Znogge

Kan du inte börja packa så smått ändå. Bara lite. Sådant som inte syns...



Kram

2010-02-12 @ 18:17:43

men å så vackra blommor,

Ha en goo fredagskväll å du får en avkopplande helg,

kram

2010-02-12 @ 18:18:29
#11: bjorne

Klart det kommer köpare och allt blir bara så bra,ska bli kul att se när ni skapar ert nya hem och lycka,kram.

2010-02-12 @ 21:22:58
#12: Lajsan

Du har att stå i...och det klart det löser sig. Er fina lägenhet - det klart det kommer massor av intressenter på visningen och helt klart en köpare, det känner jag på mig. Gnistrande dag idag - men oj vad kallt!

2010-02-13 @ 09:36:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: