*

2010-02-05
07:08:40

Åhh va skönt med fredag
Något sliten är jag efter denna veckan!

Och så värst mycket vila lär det inte bli i helgen heller.
Här ska städas och plockas&slängas!

Tycker minsann nyss jag gjorde det..typ 2,5 år sen.
Jaja vi har själv satt oss i den här sitsen
och det ska bli såå kul!

Ha en jättehärlig helg
det blir säkert nån lucka så jag hinner blogga lite också!



Den här fina fick jag av Ingrid häromdan!
Tänka sig jag var hennes första bloggkontakt.
Vilken tur för mig att hon hittade mig
Du är en underbart härlig tjej!
Kram på dig!


Så nu är kontraktet skrivet
visningen blir den 17:e istället.
Vi får väl roa oss med rensning i stället för städning i helgen.

Nu fins vi på hemnet..bilderna är kanonbra.
Lägger förmodligen ut dom på bloggen i morgon!

Kommentarer:
#1: Ingrid

Funderade på hur jag hittade dig; tror jag sökte på ord som farmor/mormor och så hamnade jag hos någon via den, och hos den hittade jag dig och i och med jag med kallades för Ninni när jag var yngre kollade jag in hos dig!! Ha, ha Bra minne va!!! (ok är ju knappt ett år sen)

2010-02-05 @ 08:55:48
#2: Helena

Oj har ni bott så länge ändå i lägenheten.

Du var en av mina första kontakter också via bloggen.

Fattar inte att det gått 3 år sen jag startade den.

Härligt att rensa....det skulle vi också behöva.

Ha en härlig helg vännen!

Kram

2010-02-05 @ 13:21:57
#3: Ulla

Kikar in och önskar en skön helg (trots städning och utrensning)

2010-02-05 @ 14:10:25

Mmmm du det är mycket nu..för Ninni..kan man säga..men om du tar det med glädje..ja då går det så lätt ska du se..och tänk att lilla jag får vara med..jag tänker flytta med dig till den där härliga lägenheten så det så..

2010-02-05 @ 15:49:35
#5: Mumin

Ja jag är inte ett dugg avundsjuk på dig ha ha. Jisses att flytta allting igen,men roligt blir det när det är färdigt och ni har flyttat till det nya stället. Ha en härlig fredagskväll! Kram

2010-02-05 @ 16:37:13
#6: Ingrid

Flyttstädahos mig... hur sjutton skulle det gå.. är väl knappt utröjt allt fr mina föräldrar samt dessförinnan mina farföräldrar.. Gården i släkten sen början av 1900.. vårt hus byggdes sen av mina farföräldrar 1947.. och det gamla finns med kvar med visst innehåll..Phu!! OCH en stor ladugård..

2010-02-05 @ 17:05:14
#7: sweetmama

Flyttstäda hmmm.....jag har bott i min lägenhet i 19 år så det är väl lika bra jag bor kvar ;o)



Ha en mysig fredagkväll och jobba inte ihjäl dig med allt nu i helgen !

Kramis

2010-02-05 @ 18:01:25
#8: Lajsan

full rulle hos dig också...men du kommer också bli en Mrs Feng Shui sedan då :)

2010-02-05 @ 19:48:44
#9: Anonym

Många fina bloggkompisar har man fått människor som man förmodligen aldrig skulla ha lärt känna utan bloggen.

Kollade in fotona på hemnet så himla fin eran lägenhet är Det blir bra det där kramar Tingeling

2010-02-05 @ 21:19:19
#10: Sussi

Det roligaste med att flytt är när man får ställa upp allt i den nya lägenheten..

Allt är nytt och fräscht :-)

Hoppas städningen och rensningen går bra!

2010-02-05 @ 23:19:10
#11: Sickan

Vi hade oxå behövt flytta så vi hade fått lite slängt!

Det är ju alldeles hemskt vad man samlar på sig saker!



Är glad för er skull att ni "fick" lägenheten!



Ha det bra!

Kram

2010-02-05 @ 23:51:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: