*

2010-12-27
10:30:37

En vanlig måndag...
Ja då var Julen över för den här gången.
Gick i en rasande snabb fart=)

Nu är det nyår att se fram emot
men först några lediga dagar till.

Ska gå till frissan vid tolv idag
behövs verkligen, är rädd för att
mer än topparna behöver klippas..slitet värre
på sina ställen.
Tror jag sabbat håret lite med plattången.

Igår gjorde vi inte många knop
satt vid datorn, drack lite glögg.
Glodde på TV:)

Lagade god, vanlig mat..
gjorde en urgod potatis, Jamie Olivers recept..mums.
Sen såg vi sista avsnittet av (ja vad hette den nu?)
Ja Rolf Lassgård iallafall...
Riktigt bra, men fy vilken slibbig roll han hade..rys.

Nää lite kläder på kanske!



Dom här bussarna är ju såå läckra.

Kommentarer:
#1: Znogge

Borde också klippa mig... Någon gång ;-) Jag är liksom seg med det!



Kram

2010-12-27 @ 11:46:28
#2: Gunvor

Har också slöat ett par dagar nu. Bara haft det skönt. Men nu blir det fart här för i dag kommer Ellie så nu ska vi leka hela tiden antar jag. det blir jättekul! Har inte träffat henne på flera månader. Dom kommer direkt från stugan sin där dom firat jul med svärfamiljen.

härligt med frissabesök. Jag var dit dagarna innan jul och gjorde lite slingor o lite klippn. Slingorna syns inte såå bra. Jag hade nog önskat lite synligare, men det får duga. Man ser ju inte förrän håret är torrt, hur slingorna ser ut.

Vi tittade också på Lassgård i går och jag tyckte som du att rollkaraktären var superäcklig! Men han gör ofta såna roller tycker jag.

Ha en fin dag. KRAM KRAM!

2010-12-27 @ 12:41:16
#3: Helene

Visst går julen alldeles för fort !!

Lycka till hos frissan.

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2010-12-27 @ 13:03:06
#4: Monica

Ja nu blir det lite vardag igen - ledig i dag men sen jobbar jag till torsdag.



Klippa mig skulle jag verkligen behöva - färgning och plattång sliter.



Hoppas ni får ett riktigt gott 2011.



Kram

2010-12-27 @ 13:38:29
#5: Daniel

Lycka till, borde oxå besöka frissan!!!!

2010-12-27 @ 14:49:27
#6: Annica

Skönt att bara få vara utan måsten ibland. Frissan ja... Hon borde fått sig ett besök för länge sen!

KRAM!

2010-12-27 @ 15:26:43

Mmmmm fort går det du..jepp Lassgård hade en förfärlig roll..men sååå bra ändå..ja nu kommer snart nyår..festligt som bara den..

2010-12-27 @ 17:47:08
#8: christina

Hoppas du haft en skön jul med dina nära.

Kram

2010-12-27 @ 17:56:59
#9: soffie

härligt att frissa sig fin till nyår,

härligt med ledighet jag börjar på måndag lite mjukstart med lite barn blir bra det,nu njuter jag av lediga dagar å sena kvällar:)

2010-12-27 @ 21:24:27
#10: anneli

ja...plattången är inte att leka med för fräscha hårtoppar - det ser jag tydligt på dottern som plattat sönder ett parti närmast ansiktet. Jag försöker numer att knappt använda fönen till vardags - och märker stor skillnad på hur håret håller sig.



Ja tiden rullar på...tack för tipset om dockningstationen...ska nog förse mig med en sådan!

2010-12-27 @ 23:00:14
#11: sandra



Hejsan

hur mår du? vilken fin blogg du har (:

2010-12-29 @ 12:12:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: