*

2010-08-08
11:30:11

Underbart rolig kväll/natt..
Vilken fantastisk dag det var igår
underbart varmt&soligt.

Vid fem kom våra vänner och vi styrde
kosan mot Karlstad& Mariebergskogen.


Vi skrattade i stort sett oavbrutet
"ett gott skratt förlänger livet"
Jojo jag kommer bli 150 år efter den här kvällen=)

Efter föreställningen åkte vi hem till oss.
Vi  dukade upp lite smaskens
ostar, oliver, druvor goda lufttorkade skinkor, salami.Mmmm
Bröd från Riga, kex, tunnbröd..det smakade gott.

Sen satt vi till klockan var nästan två
och pratade och skrattade.
Kvällen var ljummen, knappt en mygga
men vi tog på det Thailändska medlet..hjälpte tydligen.

Ja Anders och jag kom i säng närmare tre(!)
Så idag blev det sovmorgon.

Usch i morrn börjar jag jobba..känns lite vemodigt.

Om nu någon mot förmodan
missat alla mina bilder från Riga
ta en titt på inläggen nedanför:)

Kommentarer:
#1: Znogge

Det är alltid vemodigt när semestern är slut... Men samtidigt så finns det fördelar med ett jobb ;-)



Kram

2010-08-08 @ 12:13:21
#2: sweetmama

Vilken härlig kväll du verkar ha haft ;o)

Börjar också jobba i morgon vete tusan hur det ska gå....

2010-08-08 @ 14:07:40
#3: Ragnvi

Hej på dig! Men kvällen igår är säkert värd lite seghet idag...eller hur!? Synd att du ska börja jobba imorgon bara...jag är ledig en vecka till.

Nu har jag kikat på dina underbara foton från Riga!!

Kramen!

Ragnvi

2010-08-08 @ 15:21:46
#4: maria

Ni verkar haft det underbart igår :)

Förstår din vemodighet inför jobbet, brukar gå över rätt fort...



Jag har en vecka kvar :)



Kram kram

2010-08-08 @ 15:34:41
#5: Lena

Jag börjar också att jobba imorgon. Kan inte påstå att jag har någon lust med det. Men, men.

Ni fick ju en härlig avslutning på semestern med era vänner.

Ha de

//Lena

2010-08-08 @ 15:34:43
#6: Kattis

Jag fick en dos åska & blixt på Gotland också. Så denna sommaren är man matad.

Riga ska jag nog besöka nångång.



KRAM

2010-08-08 @ 16:47:51
#7: Gunvor

Va trevligt att gå på utomhusteater och vädret är snällt också. Och skratta är ju såå bra för hälsan. Va härligt det låter! Och inga myggor som stör. Vi har heller inge mygg nu längre.

Du dina Rigabilder var suveräna. Du skulle varit med på Fototriss i dag där temat ju var symmetri. För det var mycket symmetri i dina bilder på alla vackra byggnader med sina många fina fönster.

Där skulle jag också kunna tänka mej att gå o strosa och fota.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Och en bra jobbadag i morgon.Ja det blir säkert roligt att få träffa alla barnen igen.Ha de!Kramkram!

2010-08-08 @ 17:32:57
#8: Helene

Vilken mysig kväll ni hade = )

Såna kan man leva länge på !!

Härligt och tur med vädret oxå, vi hade oxå fint igår och det var varmt !!

Men INTE idag : /

Ha en skön kväll.

Kram Helene.

2010-08-08 @ 17:47:48
#9: christina

Visst är det härligt att få skratta. Kan tänka att ni njöt av den goda maten efteråt.

2010-08-08 @ 19:52:01
#10: soffie

va mysigt ni hade å känns knepigt att börja jobba imorrn igen,men men bara man kommer igång så blir det bra!

kram å ha en bra jobbdag

2010-08-08 @ 20:08:33
#11: Yvonne

Ja, det var en myggfri kväll för oss också! Utan thailändska medel ;) men bara med lite portvin (invärtes). Skönt med såna ljumma kvällar. Ray Cooneys farser är verkligen roliga! Ha det gott! Kram.

2010-08-08 @ 20:33:52
#12: Nilla

Hallå, min vän!!!Så fint du har gjort på bloggen. Passar dig precis. Det var inte meningen att jag skulle ta bloggsemester, det bara blev så. Vi har haft en intensiv, arbetsam men mycket rolig semester. Men i morgon kväll väntar jobbet. Gruvar mig som vanligt. Ha det gott, vi hörs.

Kram

2010-08-08 @ 21:13:53
#13: Gunvor

Glömde tacka för grattiset!Tack tack!Kram/Gunvor.

2010-08-08 @ 22:47:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: