*

2010-08-19
08:28:43

Torsdag...härliga dag
Vaknade ganska pigg idag
värmen var dessvärre borta, mulet&trist.

Men det kanske spricker upp,
har inte kollat några prognoser.

Fick en fin award igår..men den har
jag inte hunnit med ännu..F.låt Helena
lovar att svara på alla frågor=)

Idag är det sista dan på jobbet för den här veckan.
Vi har planeringsdag i morgon...härligt.

Var ju på Solareturen igår
hittade en skitläcker fåtölj för endast 250 kronor.
Insåg att jag inte skulle klara av att få in den i bilen själv.
Kanske den finns kvar, vill att Anders ska se den så klart.
Skulle passa perfekt i gästrummet.
Ja den behöver kläs om..men det kan väl inte vara så svårt.

"Jag kan ju allting..ja nästan, utom slalom"
Hahhahaha


Kommentarer:
#1: Yvonne

Ja, buhu..värme, kom tillbaka!

Jag var också på Solareturen häromdan...såg en fåtölj, en stor Kungastol, det var nog inte den du menar ;) hehe..

Nu dansar vi en värme-och soldans!

Må så gott!!

2010-08-19 @ 09:10:30
#2: Helene

Vädret är samma här : /

Ja va kul att du vill svara på frågorna...Ta den tid du behöver = ))

Ha det gott på jobbet och efter oxå förstårs !!

Kram Helene.

2010-08-19 @ 11:11:53
#3: Anonym

Kul med lite projekt att sätta tänderna (händerna) i.

jag hittade själv en målarstege i en antikaffär i söndags och den ska bli min pelargontrappa

ha en bra dag kram tingeling

2010-08-19 @ 13:38:17
#4: Gunvor

Här sprack det upp o blev ganska soligt men inte såå varmt.Jag har i allafall klippt runt alla rabatterna i dag när guben klippte gräset. Och så har jag skurat bort all fågelskit på utemöbeln. Helt otroligt vad dom vräker ur sej.

Nu ska jag ta och dammsuga häruppe,sen får det vara färdigt med duktigheterna för i dag.

Ha det så gött i vackra Värmeland!Kram Ninni!

2010-08-19 @ 14:23:01
#5: Annica

Visst är det ett fint namn. Starkt. Och jag misstänker att denna lilla tös kommer vara mer lik sin gudmor än hennes lugna och harmoniska bror... ;-)

KRAM!

2010-08-19 @ 19:11:20
#6: Anna ..

Jo men det kan du säkert Ninni..klä om den där stolen..det gör du med lillfingret :)

2010-08-19 @ 21:51:18

Hit har kylan kommit. Brr... vi hade 4,5 härom morron när vi skulle till jobbet :(

2010-08-19 @ 22:00:10
#8: soffie

wow vilken cool blomma,å på Solareturen kan man verkligen hitta fynd,

kram å tjohooo fredag imorrn,hoppas det kan bli sol i helgen!

2010-08-19 @ 22:01:35
#9: christina

Ja du ibland önskar jag att jag hade Lotta på bråkmakargatans inställning.

2010-08-19 @ 22:49:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: