*

2010-08-23
06:13:04

Tidigare än vad jag tänkt!!
Somnade i soffan igår när vi tittade på TV.
Hasade mig upp i sängen
somnade om så gott så gott.
Vaknade vid tre klarvaken..suck.

Men lyckades somna om
när Anders klocka ringde vid fem
vaknade jag naturligtvis igen...gick ner för att dricka vatten
och sätta på bryggaren åt darlingen.
Mina fötter möter en STOR pöl vatten.

Attans en av kylarna läcker.
Nu har jag plockat över grejer stängt av den samt torkat ur.
Vi pratade skit om den igår...inte konstigt att den tjurar=)

Sicken helg....lite feber igår
en bjälke i huvudet och så det här...haha.

Nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund!

Kommentarer:
#1: maria

Nu kylen oxå..du behöver ta igen dig efter din helg ;)

Kramar om !

2010-08-23 @ 06:38:16
#2: Helene

Ibland händer allt på en gång !!

Ville bara önska en bra dag på jobbet = ))

KRAM Helene.

2010-08-23 @ 08:32:07
#3: Yvonne

Kanske var det en Tyko Brahe-dag igår! En sån dag när allt händer...Nu får du vila upp dig lite..

Själv har jag åkt karusell inatt..yrsel igen, :( Men nu är det ok. Konstigt.



Kram!! Soligt är det.. :)

2010-08-23 @ 09:00:27
#4: Nilla

Aj,aj,aj hoppas att fortsättningen på dagen blir bättre.

Kram

2010-08-23 @ 11:59:30

Oh my GOD vilken start på dagen!

Pewh.. det är bara du som klarar det med ett leende ändå :)



Kolla min sida nu om det går lättare att ladda. Jag fick hjälp av supporten så jag tror den är snabbare - eller så inbillar jag mig.



Kram/Sara

2010-08-23 @ 14:40:52
#6: Anna ..

Morr på kylen Ninni inget kul alls när man dessutom inte mår bra..men du nu kan det väl bara blir bättre då ..krya på dig

2010-08-23 @ 18:27:29
#7: Znogge

Vilken otur med kylen. Nu kan det bara bli bättre!



kram

2010-08-23 @ 19:27:38
#8: Daniel

Otyr med dessutom kylen oxå!



Men efter regn kommer alltid solksken!!!

2010-08-23 @ 20:40:33
#9: SOFFIE

nej va tråkigt det sägs ju att det brukar vara tre saker som inträffar och då blir det tur nu så gå och köp en trisslott:)

hoppas du ej blir sjuk nu och du mår bättre nu,

kram

2010-08-23 @ 21:54:17
#10: Ragnvi

Morning! Men jisses....du lever farligt du! Tur i oturen att det inte blev värre med ditt huvud!

Himlans vad fint det fortfarande blommar hos dig! Inte här...och sommarblommorna har jag redan slängt...

Kramen!

Ragnvi

2010-08-24 @ 07:04:45
#11: Eva

Sv: Jo... jag stängde ned min andra blogg. Den handlade ju om min vardag (och inte spökerier). Men tyvärr blev vardagen rätt trist att skriva om eftersom jag blev hemlös. Och... ja, sånt vill ingen läsa om :-) Så det fick vara.



Spökbloggen får däremot leva vidare och uppdateras när det händer något :-) Verkar ju finnas ett behov av den sortens forum. Många har upplevt liknande saker och undrar vad det beror på.



Det där med att "stänga ned" är inte helt enkelt. För mig tog det 1½ år innan jag lyckades första gången. Och det är inte ens säkert att man verkligen KAN stänga helt och hållet. Det handlar ju mycket om vilken läggning man har. Jag är tydligen lite medial/synsk och då kan man inte bara ändra på det. Drömmer t.ex sanndrömmar då och då - och sånt kan jag inte heller bara stänga av.



Man får helt enkelt försöka acceptera livet som det är.



Däremot försöker jag att inte medvetet intressera mig för sådana här saker. Jag skriver bara om mina upplevelser, men jag vill absolut inte vara med om spökjakter och det skulle inte falla mig in att frivilligt besöka ett hemsökt hus. Just eftersom jag vet att det är så lätt att "få något på sig".



Som jag skrivit tidigare på bloggen; jag har många gånger önskat att jag aldrig upptäckt att det finns "en annan sida" och en massa konstiga paranormala fenomen. Livet hade liksom varit enklare då :-)



2010-08-24 @ 09:07:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: