*

2010-04-06
07:57:13

Tisdag 6 april
Idag är det min pappas födelsedag
får se till att sända lite extra tankar till honom!

Ja helgen blev ju bra trots allt
igår vaknade vi tidigt.
Åkte till Tallvägen och plockade bort ytterligare
lite skit..jodå så är det..inte riktigt tomt ännu.

Vi har haft för lång tid på oss skulle jag tro.
Vi har dragit ut på det...men snart så.

Var till sonen med hans cykel
lite annat smått&gott som låg kvar i en garderob.
Inflyttningspresent så klart hade vi med.

Tvättmedel, mjukmedel, kryddor, duschcreme, rakgel.
(ja ni som kollar facebook visste ju redan det)

Han blev jätteglad!
Det brukar dra iväg med pengar när man flyttar.

På eftermiddan tog vi en promenad
sen gick vi iväg och käkade ingen av oss hade lust att laga mat.

Sen blev det lite tv tittande..inget kul att kolla på.
Tidigt i säng, Anders skulle ju upp vid fem.

Nu är jag alldeles ensam hemma
det var ett tag sen.


Kommentarer:
#1: Helena

Har ni sålt lägenheten?

Ja det är dyrt att flytta så jag förstår att sonen blev glad över presenterna.

Ha en mysig dag min vän!

Kram

2010-04-06 @ 08:25:59
#2: Nilla

Ser att vi har haft det ungefär likadant i Påsk. Jag blev mer och mer förkyld mina sista pass som jag jobbade. Och sen började jag min långledighet med en dunderförkylning. Är inte helt ok ännu. Men påsken blev bra trots allt. Nu har jag några dagar till att krya på mig innan jag ska jobba igen. Ja ja, bara att gilla läget.

Kram

2010-04-06 @ 09:06:50
#3: maud

Då var påsken slut då...jag som jobbat har nu ett par lediga dagar till;)...Bra presenter till sonen! Sånt går ju liksom alltid åt...Ha en bra dag, kramar

2010-04-06 @ 09:25:55
#4: Monica

Det där är ju kanon bra presenter - sånt man alltid behöver.



Hur går det med lägenheten, är den såld?

2010-04-06 @ 10:25:18
#5: Znogge

Visst är det dyrt att flytta! Allting kostar och många nyinköp blir det...



Kram!

2010-04-06 @ 19:13:59
#6: Ingmarie

Allt åter till det normala..igen!

Men visst skulle det sitta fint med en trisslottsvinst på sådär 25000...Drömma är ju gratis !



Kramen!

2010-04-06 @ 20:07:52
#7: birgitta

vad äter vi på lördag? dryck vatten? längtar ska bli kul o töle puss

2010-04-06 @ 22:03:39
#8: Kersti

Jag kan tänka mig att det kostar en rejäl slant att flytta. Än så länge har vi alla tre barnen hemma men det dröjer nog inte länge förrän i alla fall en av dem flyttar ut.

2010-04-06 @ 22:25:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: