*

2009-09-13
09:32:14

Nää söndag redan!
Oj vad här städades igår
och då menar jag verkligen städa.

I stort sett alla mattor blev piskade
det skötte maken, samt att han tvättade
i tvättstugan.

Jag kröp omkring överallt och torkade.
Så nu är hemmet skinande rent..luktar gott
av såpa...härligt.

Som avslutning lagade jag en god middag!
Sonen stack iväg med kompisar
och vi duschade och gick ner till puben...riktigt trevligt!

Två våningar ovanför oss hade dom rejäl fest
dom satte igång före nio igen(i morse) och spelade
När jag kommer ut på balkongen
ser jag att någon spytt på vårt fönsterbleck
samt fönstren på balkongen och vardagsrummet....jävlars
det kändes ju muntert när allt var nystädat!

Kul att ta reda på...INTE!!
Ha nu en fin söndag...kramen


Har pratat med flera som fått spyor på sina balkonger
det ska tas upp med styrelsen..ja jag vill helst att dom ska städa upp efter sig!

Kommentarer:
#1: engelsson

Men såna vidriga människor..fy fasen vad hemskt o behöva städa upp sånt..stackars er.. Ja ha en fin söndag du oxå..o må dina grannar ha en rediger baksmälla..det unnar jag dem varmtL

2009-09-13 @ 10:00:38
#2: Lissen

Oh fy för sådan grannar.......

Hoppas ni kan prata med dom.



Här skiner solen och jag ska till skogen idag

I fredags då var jag på After work och pub, så kul

Ha en skön söndag

2009-09-13 @ 10:27:07
#3: Therese

Hade mina grannar spytt ner hos mig så hade dom fått städa! Usch vad äckligt! Här är det en snorig och hängig söndag men men, sånt är livet!

2009-09-13 @ 10:54:28
#4: Znogge

Jag hade bätt "grannarna" fixa fönsterna! Aldrig att jag hade gjort det själv...



Kram!

2009-09-13 @ 10:57:14
#5: Annica

Fy vad äckligt! De borde få komma ner pch städa efter sig.

Ja onödigt är rätt ord för förkylning.

KRAM!

2009-09-13 @ 11:01:02
#6: my

Trevliga grannar ni har! Fy för att ta upp det...

Hoppas kvällen slutade bra ändå? ;) Kramis

2009-09-13 @ 11:15:29
#7: Susanna

Nej fy vilka sytliga grannar...tycker nog att de ska städa upp efter sig...det ska inte ni behöva göra!!

Önskar de mår 1000*pyton idag...det är de värda!!



Ha en bra söndag...trots allt...:)

2009-09-13 @ 13:46:16
#8: Joakim.

Hejsan hoppsan! Joakim Forsberg heter jag och är en 19-årig nybliven student som på fritiden bloggar flitigt och även sysslar med att göra bloggdesigner. Jag söker dagligen nya bloggar som jag vet bara väntar på att få bli omgjorda och uppiffade. Just därför undrar jag ifall du skulle vara intresserad av en ny bloggdesign? Släng isåfall iväg ett mail till: [email protected] så kan vi tillsammans komma överens om något till just Dig! Är du nyfiken på mina tidigare jobb? I så fall kan du klicka dig in på min blogg och under kategorier trycka på "Bloggdesigns". Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och hör av dig. Om inte, så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag :)



Med vänliga hälsningar / Joakim

2009-09-13 @ 14:15:26
#9: marie

dom som hade festen skulle ha fått städa upp...äckligt =/

2009-09-13 @ 14:30:10
#10: MISSEXTRA

Har söndagen varit bra?:)

2009-09-13 @ 17:04:02
#11: MISSEXTRA

Har söndagen varit bra?:)

2009-09-13 @ 17:05:45
#12: Mumin

Usch va tråkigt med massa spyor och äckligt att ta reda på andras. Nä det där får ni ta upp!! Ha ha stackars Ninni, pratade jag inte med dig i Visby, va otrevlig jag är......men det var ju inte sanning och jag tror nog att vi hade tjötat ihjäl varandra eller hur? om det var på riktigt. Kram ha det gott! Mumin

2009-09-13 @ 17:29:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: