*

2009-09-21
19:57:29

Gissa vem...
.....som var glad över att få gå hem idag??

Jo jag, rätt gissat, det har varit en sån där intensiv dag
som man bara vill ska ta slut...
Måndag måndag på de söta liven!

Massvis med skrik&gråt..men så är det ibland.

Nu är jag hemma sen några timmar
har hunnit träna lite på magdansen..men aj aj
jag har ju glömt några steg..skulle man snurra höger eller var det vänster.

Jag har ju musiken jag har stegen, men det är rätt invecklat.
men jag tränade på det jag kunde!

Nu om en stund ska jag sjunka ner i soffan
och kolla på Simon&Thomas
gillar dom killarna.

Blir nog Hollywwodfruar också,haha vilket program

Kommentarer:
#1: Ulrika

Tack, ja han är go. :)

Jag borde väl sagt till om det på en gång men jag blev så paff. Tycker du att det är försent och komma dragande med det nu? Det hände i torsdags och jag sa inget i fredags, idag har han inte varit där.

Magdans, vad häftigt. Det låter svårt.

Ha en fin kväll.

Kram

2009-09-21 @ 20:11:26
#2: Kersti

Jag orkar inte ens ta mig upp till tv:n. Det blir datorn istället och snart en hundpromenad. Mannen (som brukar ta kvällspromenaden) är på Cypern. Livet är bra orättvist men jag har hört att de har regn :). Kram

2009-09-21 @ 21:09:58
#3: Lena

Skönt att få komma hem efter en intensiv dag på jobbet.Själv är jag dödstrött. Borde vara utvilad efter helgen.

//Lena

2009-09-21 @ 21:14:17
#4: Lena

Skönt att få komma hem efter en intensiv dag på jobbet.Själv är jag dödstrött. Borde vara utvilad efter helgen.

//Lena

2009-09-21 @ 21:14:21

Anna Anka..ha ha hon är ju för skön hon..eller..nja men himmel så rik man kan bli om man tränar rätt sorts människor..



Kanske du ska börja lära ut dans sedan Ninni..:)

Näähä..du har ju världens goaste man ju..eller hur..

2009-09-21 @ 22:05:35
#6: Znogge

Vissa dagar blir bara för bra och för mycket. Hoppas din tisdag blir aningen lugnare. Min lär nog inte bli det men...



Kram!

2009-09-22 @ 06:42:52
#7: marie

höger eller vänster...det gör nog inget, du får motionen ändå =)

kollar inte på tv så ofta nu...

2009-09-22 @ 07:05:26
#8: Mumin

Stackars små barn....dem är väl trötta efter helgen, men dem blev väl glada när dem såg sin favvofröken, hon som tränar magdans ha ha. Ja du den där jävla Anna Anka ( förresten skäms hon inte för sitt namn?) hon är fantamej inte riktig!! Kram Ninnivännen, rulla på med höfterna och en trevlig dag! kram Mumin

2009-09-22 @ 07:37:09
#9: Mumin

Stackars små barn....dem är väl trötta efter helgen, men dem blev väl glada när dem såg sin favvofröken, hon som tränar magdans ha ha. Ja du den där jävla Anna Anka ( förresten skäms hon inte för sitt namn?) hon är fantamej inte riktig!! Kram Ninnivännen, rulla på med höfterna och en trevlig dag! kram Mumin

2009-09-22 @ 07:37:55
#10: Christina

Ja vissa dagar är man helt slut i både kropp och själ. Ibland undrar man hur man stått pall alla dessa år, men så kryper det upp en gullig unge i knät och pussar en på kinden och då glömmer man allt det jobbiga.

2009-09-22 @ 21:48:47
#11: Christina

Ja vissa dagar är man helt slut i både kropp och själ. Ibland undrar man hur man stått pall alla dessa år, men så kryper det upp en gullig unge i knät och pussar en på kinden och då glömmer man allt det jobbiga.

2009-09-22 @ 21:49:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: