*

2009-10-15
07:22:38

Torsdag morgon
Ja vaken är jag men definitivt
inte utsövd!

Något hände under massagen..jag har ont
som F.A.N i en höft och ner i benet.

Började redan igår...aj aj!
I natt fick jag gå upp och ta värktabletter vid tre
lyckades somna om men om jag hamnade på
högerhöften vaknade jag..suck!

Får nog ringa henne idag och fråga vad som kan ha hänt!
Duktig var hon ju och massagen var toppen.

Vet att det här hände maken en gång i Turkiet..mysko!

Men nu är det torsdag maken kommer hem ikväll
inte fel alls!

Nu önskar jag er alla en finfin dag
Kram kram


Uppdatering:
Pratade med massören idag
hon sa att jag fick en väldigt djup massage.
Då kan musklerna dra ihop sig
efteråt som i en kramp.

Om jag inte var bättre i morgon
skulle jag höra av mig igen!

Kommentarer:
#1: marie

hon kanske var på några nerver, som flyttades runt och hamnade i kläm...hoppas att det går över.

massage är skönt =) när man ligger där...

2009-10-15 @ 08:58:33
#2: ingrid

jag älskar att få massage, MEN blir alltid dålig efter så numera vågar jag knappt. För min del med lite reumatiskt tror jag det "triggar" igång värken. För jag är även känslig för tryck typ för tung jacka, väska el så.. Mysko! Sen blir det även lite typ influensakänsla...

2009-10-15 @ 09:02:20
#3: Helena

Låter ju inte bra....hoppas att massören kan hjälpa dig att fixa det som blivit fel.

Ha en bra dag vännen!

Kram

2009-10-15 @ 09:20:21
#4: Nilla

Usch då, låter ju nästan som mitt onda. Nervkläm, alltså. Voltaren, sjukgymnastik och stretching blev jag rekommenderad. Men bäst att kolla upp det. Men jag vet också att man kan få som träningsvärk efter massage. Hoppas att det ger med sig.

Kram

2009-10-15 @ 09:56:51
#5: Eva

Men du vad konstigt, du menar alltså att du fick ont EFTER massagen? Så ska det ju inte vara. Vad gjorde massören? Några stretching-grejor eller? Massage ska ju inte ge värre besvär efter än innan...

Sv: Ja, jag hoppas verkligen att kattstackaren fått gå vidare - och att vi slipper rivmärkena nu. Man blir ju lite less när det pågått i ett år! Och i början var man ju rätt skärrad, nu har man liksom blivit van och blir snarare irriterad.

Du, tyck gärna till om bilden på min blogg idag. Det är Nette som vill ha feedback på ett foto.

2009-10-15 @ 13:16:23
#6: Annica

Läskigt att få så ont efter massagen. Hoppas att det snabbt går över.

KRAM!

2009-10-15 @ 13:39:46

Hmm.. kan en nerv ha kommit ikläm på nåt sätt?

Hoppas det går till sig snabbt!!

2009-10-15 @ 15:18:30
#8: ciara

Hoppas det löser sej!

Ha en fin kväll/Ciara

2009-10-15 @ 16:32:50
#9: Znogge

Hoppas det snart känns bättre!



kram!

2009-10-15 @ 17:49:50
#10: Anneliiii

Nämen...uschamej..upp och knapra tabblisar mitt i natten...hoppas verkligen du blir bra i helgen!! Kalejs nu, eller var det nästa helg??? Du som ska visa upp dina danskonster måste ju ha höfterna i högform!!!!

2009-10-15 @ 20:36:53
#11: Lena

Hoppas det onda har släppt efter massagen. Man vill ju gärna känna sig bättre efter att man har fått massage.

//Lena

2009-10-15 @ 21:04:24
#12: Ragnvi

Morning! Taxfröken tackar för nospussen o skickar en tillbaka!

Men..vilken osis med höften! Hoppas den rekar till sig snart nog!

Nej, jag har inte gjort nån tarmröntgen tidigare...och den jag ska göra nu är nog inte så besvärlig som den du gjort! Isch!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-16 @ 07:01:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: