*

2009-10-18
10:15:31

Söndag 18 oktober
Somnade sent sent igår kväll...la mig i tid, men inte var jag trött! Låg och lyssnade på ljudbok ena cd efter den andra....haha.

Maken sov gott det hördes lång väg!!! Vi vilade ju lite i soffan igår efter middagen...somnade till en stund också, det var väl förklaringen till att jag inte var trött.

Men nu är jag uppe den första koppen kaffe är uppdrucken. Idag ska vi iväg till Ikea, måste köpa lite vinglas.
Samt ljus...kanske det ramlar ner nåt annat också..hihi.

Solen strålar utanför..härlig höstdag knappt en vindpust, vindkraftverken står helt stilla.

Igår satt vi på balkongen drog bort fönstren och solen värmde gott...Mmm härligt.

Ha nu en ljuvlig söndag...ska jag ha, kram på er! ♥

Uppdatering: nu har vi varit på Ikea, samt Lidl för att köpa lite dryck&snacks! Vi klarade allt på en timme..wow

Kommentarer:

Ja du...ett sånt sagolikt väder !!!

I går satt vi på altanen och njöt i värmen...

Kaffet är urdrucket här oxå så nu blir det gymmet...

Kram på dig

Margaretha

2009-10-18 @ 10:24:55
#2: Znogge

När man är på IKEA slinker lätt både det ena och det andra ned i vagnen. Om ett par veckor öppnar ett av världens största IKEA-varuhus i Malmö. Det ska bli intressant!



Kram

2009-10-18 @ 11:05:03
#3: marie

man får passa på nu och vara ute i solen vi som inte ska åka till solen =)

ikea är farligt att åka till...hamnar alltid mer i vagnen än vad det var tänkt...

2009-10-18 @ 11:24:20
#4: ingrid

Ikea dit skulle jag med vilja ta en tur till, får se när det hinns med. Är bättre, men inte på hugget än. Tvingat i mig en rostbrödsmacka iallafall. Tråkigt när det är helg o allt.

2009-10-18 @ 11:25:42

Mmmm så kan det bli du man somnar till och blir som ny liksom..



Hoppas du hittar lite fina grejer på Ikea..glas är om ju helt makalösa på..man kan lätt bli lite köpglen på den avdelningen..



Din balkong verkar vara en härlig plats..mmmm så nice att ha den du..



Ha det gott lilla fina Ninni..see you..

2009-10-18 @ 11:28:10
#6: Ninna

Nog är det skönt att slumra till i en soffa.



När jag besöker IKEA blir det ofta även saker, som jag inte alls tänkt köpa....:)

2009-10-18 @ 11:31:28
#7: Gunvor

Hoppas dagen blir bra med massa shopping! Jag vill också åka till IKEA men dit är det för långt så jag kan inte åka själv o gubben har inte rätta lusten för det!

Good luck!Kramen!

2009-10-18 @ 12:19:24
#8: Bjorne

Hej vännen har haft alldeles för mycket för mig denna helg men glad över din kommentar och tyvärr vann jag inte igår eller men du får ju snart åka ändå så vinner jag under tiden så får du åka direkt dit vi är,själv har jag önskat att Ella får komma tidigt på min födelsedag och sen sova över och det blev beviljat,sant att det är riktigt gott väder,i min solhörna är det ca 30+ nu och var det igår med,ha en bra start på nya veckan,kram.

2009-10-18 @ 13:17:48
#9: Ragnvi

Gårdagen blev rent magisk...badade tunna ute i stjärnklara kvällen!

Håller tummarna att du inte blir sjuk nu!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-18 @ 15:46:25
#10: Monica

Toppenfint väder har vi verkligen - då går hösten an.



Har också varit en tur till Ikea i dag efter jobbet - det blev lite ljus, glas och annat.

2009-10-18 @ 15:46:59
#11: ingrid

På en timma både Lidl och Ikea. jösses då hade jag ju knappt hunnit dit ens.. (Har nästan en timmes resväg) Fortsätter att krya på mig som tur är, var t.om lite gott med lax o pressad potatis.

2009-10-18 @ 17:35:05
#12: engelsson

Men hur tar man sig igenom IKEA och Lidl ¨på en timme..måste var världsrekord..engelsson gratulerar

2009-10-18 @ 17:49:48
#13: Helena

Det var snabbt jobbat.=)

Jag köpre en massa billiga vinglas på Ikea till min 40 års fest och de har nog vandrat genom halva vänskapskretsen nu.

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2009-10-18 @ 18:15:21
#14: Margaretha

Jag är dig evigt tacksam skall du veta !!!! När jag pratade med veterinären om detta så hade hon aldrig hört talas om fenomenet !!! Dåligt !!!! Det funkar superbra och alla tre dricker duktigt.... Enannan rolig sak är att dom helst väljer det attnet som inte är nybytt utan snarare det som är lite "halvsunkigt"...hehe...men jag lägger mig inte i...byter bara inte allt på en gång.... Får se hur länge Sushi klarar sig...men helt klart e att hon tack vare dig lever på "övertid"....

Superstor mjauig kram till dig

Från mig o Sushi

2009-10-18 @ 18:43:47
#15: Mumin

Härlig dag och inte så dyr heller kanske?:) Kram Mumin

2009-10-18 @ 19:34:52
#16: soffie

gött med snabbshopping hoppas du hann med att njuta av det vackra höstvädret,

gonatt

2009-10-18 @ 21:56:50

Det måste väl vara nåt slags rekord, Ikea under timmen!! Min man skulle nog tänka sig att shoppa med dig på Ikea....särskilt på glasavdelningen....

2009-10-18 @ 22:23:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: