*

2009-10-11
08:42:45

Grå söndag!
Det var desto vackrare väder igår
jag piggnade allt på mig igår
så det blev en promenad i det vackra vädret.

Även en stund på balkongen, solen värmde skönt.

God mat åt vi..Anders hade gjort Kalvstek
som smakade underbart.

Sen blev det TV, kväll vi tittade bla
på VM i dans..ja bugg och allt vad det heter.

Ohh va duktiga dom var blev riktigt danssugen.

Vi la oss relativt tidigt, jag låg och lyssnade på Ljudbok
som jag somnade till...
perfekt med pluggar i öronen för kära maken snarkade gott..haha.

Idag har jag inget på Agendan, skönt.

PS har inte kommit på historien än..hihi DS


Kommentarer:
#1: ingrid

Verkade som du hade en kul fredagskväll. Jag känner att det är rätt tur helgen är slut nu -behöver hem o vila upp mig ha,ha. Nejdå vi har ju inte varit ute o härjat men det har varit ett evigt travande så lite lagom bentrött. Tåg hem i em

2009-10-11 @ 08:52:35
#2: Helena

Vilken mysdag ni hade igår.

Vi har inte klarblå himmel som igår men solen tittar fram mellan molnen.

Härligt med oplanerade dagar.

Ha en härlig söndag min vän!

Kram

2009-10-11 @ 09:06:08
#3: Christina

Jag brukar alltid baka lussebullar med barn o barnbarn, men i år kommer jag ju hem precis innan jul. I dag blir det en inne dag. Ska ta fram allt jag ska ha med mig och kolla av om där är något som behövs inhandlas.

Kalvstek lät så himla gott,synd man inte har någon som kan fixa mat till en i dag.

2009-10-11 @ 09:07:12

Kalvstek...mums...så gott Kalvfilé Oscar..tänker jag på då..jag önskar dig en härligt lat söndag..kram på dig du fina..

2009-10-11 @ 09:21:54
#5: kicki

Sonen var med och är uttagen i landslaget i boogie woogie, men han kom inte till final....vi såg honom istället flera gånger inzomad bland publiken...det var ju bara ett par som var svenska i boogiefinalen och de är bäst i landslaget, himla kul att de blev 3,a...ja visst är de duktiga...man blir så glad av att se dessa fina dansare och Henrik och Johanna Stillman som fick lämna ifrån sig bucklan i boogien (de var även med och refererade) de har tävlat tillsammans sen de var 6 år,är nu 25 har barn och är gifta med varandra. Visst är det fint. Ha e fin dag...

2009-10-11 @ 09:50:17
#6: Ingmarie

Det verkar inte bättre än att vi nog har tömt en o annan öl i samma lokal så där typ för 100 år sedan....



Ha det gött!

2009-10-11 @ 09:52:17
#7: Annika

Så skönt att ha tomt i agendan!

Sitta ute på balkongen? Här skulle det inte gå nån längre stund...möjligen några minuter annars behövs nog hela vintermunderingen på om man ska palla.

Kalvstek - vattnas i munnen här.

Ha en bra söndag!

2009-10-11 @ 10:25:12
#8: ciara

Tack så jätte mkt för Grattiset!

På min dag idagS

(Det var alltså inte igår)

Må bäst och ha en fin dag/KramCiara

2009-10-11 @ 10:32:33
#9: Znogge

Synd på historien! Ett gott skratt en söndag hade suttit fint ;-)



Kram!

2009-10-11 @ 10:50:53
#10: Lajsan

Ja sicken skillnad på väder..det har öst ner här, men nu verkar det klarna upp lite. Familjen är på olika håll idag, men jag är hemma. Finns ju alltid att fixa med, men ska ta det i maklig takt tänkte jag. Det är fortfarande soffpotatisläge som gäller....

2009-10-11 @ 11:10:15
#11: Mumin

Jaså bandet i pannan är väck idag? Ha ha ja du den där alkoholen är ett fördärv.......hi hi. En härlig söndag med andra ord har du framför dig. Det är skönt att inte göra någonting. Kram Mumin

2009-10-11 @ 12:23:19
#12: Ulla

Jag har försökt lära mig att lyssna på ljudbok, men jag har en tendens att somna till den så jag gillar att läsa böckerna. Ha en fortsatt go söndag!

2009-10-11 @ 14:47:22
#13: Margaretha

Här e det riktigt höst grått idag.... Men jag har inte hunnit se det så mycket för jag har suttit på sjukhuset med pappa sedan jättetidigt i morse.... Nu e han hemma igen så vi får se hur det går... Det blev i alla fall ingen träning.... det får jag ta en annan dag....

Kram på dig

Margaretha

2009-10-11 @ 15:05:46
#14: Margaretha

Vet inte vad det är ännu...han kan inte tömma blåsan tillräckligt så nu är han hemskickad med kateter....Jag lär nog få åka fram o tillbaka på "sjukbesök" att tag innan han blir kallad till urologen.... Men han var på gott humör i alla fall ;o)

Kram igen

Margaretha

2009-10-11 @ 15:24:13
#15: Annica

Vilka härliga dagar du haft! Man kan ta lite huvudvärk om man haft så trevligt som ni verkade ha.

Att folk inte hör av sig fast du skrivit ett sista datum tycker jag nästan är oförskämt. Tycker som du att man hör av sig vilket som!

Hoppas att du får en härlig söndag!

KRAM!

2009-10-11 @ 16:11:22
#16: Nilla

Grått och trist är det här också. Har jobbat två nätter nu, det har gått bra. det var lagom med pyssel. Vi hade två små bebbar inne, inte kul. Barn ska vara friska.

Nu är jag i alla fall ledig i åtta dagar, underbart!!!

Hoppas att du får en bra vecka, Kram

2009-10-11 @ 19:02:52
#17: Bjorne

Gott med en lugn och kravlös dag,själv har jag varit i trädgården hela dagen och fixat undan en massa som ska göras,känner igen det med hörselproppar men här är det jag som får ha det så har en reträttsäng som jag oftast hamnar i,

2009-10-11 @ 19:36:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: