*

2009-11-15
13:43:14

Söndag

Igår hade vi skitkul
vi nhar börjat prata en hel del med ett
par från Schweiz...dom är unga
han 25 kommer ursprungligen från Tunisien
hon är 28 år...jätterara båda två.

Nå i vilket fall som helst så gick iväg för att käka
igår kväll då satt dom på restaurangen
och bad oss att sätta sig där.

Dom är urusla på engelska men Anders kan prata tyska
och jag fattar faktiskt ganska mycket vad dom säger.

Jag åt otäck mat...URK, inte alls gott
men jag petade i  mig riset iallafall.

Sen fick vi släppa upp ljuslyktor
till min stora glädje..så häftigt.
Har inte laddat ner bilderna ännu!

Sen så gick vi tillbaka till hotellet
där var det full fart..thailändarna sjöng karoke...skitkul!
Vi gick in i restaurangen för att ta en drink
det var hög stämning och jag blev som
vanligt uppdragen på dansgolvet.

Just då spelade dom en orientalisk låt...
ja då fick jag ju visa mina kunskaper..dansade med
en ung tjej som försökte härma det jag gjorde.

Riktigt kul var det och svettigt
jag fick massor med applåder..haha!

Våra nyfunna vänner blev imponerade och undrade
om jag lärt mig i Turkiet!?

Sen buggade jag och Anders och väldigt uppskattat.

Det blev en drink till vi skrattade och hade väldigt roligt.
Arim som är muslim dricker inte mycket i vanliga fall
så han hade lite ont i huvudet idag..hihi.

Idag har vi varit hos skräddaren
A har beställt en kostym, en kavaj och två skjortor.
Jag en svart klänning...i ett ljuvligt tyg.

I morgon ska vi prova..spännande.
Sen var vi på massage..ljuvligt ljuvligt.
En elefant var där och hälsade på också..dom ville vi
skulle köpa påsar med mat och mata elefanten
men vi avstod.

Nu är vi på hotellet...trötta och lätt sega efter massage.

Det blir en tidig kväll!

Kram på er!






Kommentarer:
#1: Bjorne

Helt rätt att kliva upp på dansgolvet och dominera,var ett reportage i NWT igår om magdans,så du får kanske snart konkuranns här hemma,10g varmt och vindstilla idag men ack så grått och mörkt det är så stanna tills i Mars om ni kan,kraaaaaam.

2009-11-15 @ 15:25:55

Oj så pass mycket trevligt ni hinner med..jag förstår att du trivs med dans och drinkar..himmel så härligt..



Mmmm kan tro att du ska bli läcker i en svart klännig som är sydd enbart för dig..så nice..



Ha det så gott..see you...

2009-11-15 @ 17:13:42
#3: Ull!s

Fi tusan vad ni lever livet, lätt nåt att ta efter - oh vad ni gör rätt! Kramen!!!

2009-11-15 @ 17:58:06
#4: Maud

Åh vad det låter härligt ;)här e de bara grått och lite regn i mörka november...njut så mycket ni kan det blir min tur en annan gång !kramar

2009-11-15 @ 20:40:40
#5: Monica

Härligt att höra att ni har det bra på semester - forstätt så...

2009-11-15 @ 23:18:36
#6: Helena

Ni verkar ha en underbar semester.

Skönt att slippa det trista vädret här.

Kram vännen!

2009-11-16 @ 09:15:07
#7: LissenTo

Det låter som ni har superkul på din resa. Kan se dej framför mej när du dansar. Kul med succen med magdansen. Special klänning för dej, låter super.



Imorgon far jag till Phuket, har lite resfeber nu.

Kram Lissen

2009-11-16 @ 10:46:14
#8: ingrid

Och bilderna, bilderna...?! Nån gång ska vi väl få se magdansen vi med?? Vilken rolig kväll ni verkar haft!! Kram från en förkyld Ingrid

2009-11-16 @ 12:37:59
#9: kicki

Å gud så himla mysigt ni verkar ha det...sol och värme, drinkar och dans....nej jag är i nget avundsjuk...Här är det grått, dimmigt, blött..ja passa på att njuta för snart kommer vardagen igen..

Hoppas nu på fina bilder snart. kramen

2009-11-16 @ 12:44:57
#10: Znogge

Kul att du fick visa dina färdigheter :-) Bara sopa mattan med dem!



Kram

2009-11-16 @ 13:23:08
#11: Kersti

Så skoj det låter. Kul att du fick visa hur det skulle gå till. Här hemma är det regn och rusk så ni är på alldeles rätt ställe. Kram.

2009-11-16 @ 22:09:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: