*

2009-11-06
06:58:37

Solen skiner!

Känns ganska overkligt att sitta här i solen
hemma är det snöblandat regn..urk!
Just nu sitter jag i lobbyn...har precis slukat en Singha
gott gott....

Igår var det en fin dag solen sken då med
vi hade det jätteskönt en lång promenad igår med..

Gymmet som fanns med på bilder exsisterar inte..haha
Jaja vi får väl hålla oss igång ändå...finns ju andra kul övningar!

Middagen igår blev händelserik
vi beställde vin och en kötträtt
jo vinet kom Anders fick mat....men inte jag!
Men kötträtten som kom var kall.

Den skickades tillbaka...kom tillbaka lättbränd.
Hmmm tillbaka igen..men var var min mat
frågade...dom såg lätt frustrerade ut
min beställning hade dom inte uppfattat.

Ja så fattade dom att jag också skulle ha mat
vi väntade och väntade...till slut gick Anders till köket
ja till och med in...haha!

Vet ni dom kokade oxfiléen Anders höll på att svimma
så då visade han hur man skulle göra
jag höll på att skratta ihjäl mig...men vi fick vår mat till slut
och vinet var jättegott.





Vem ser ruskigast ut???



Vårt rum







Baccus Home Resort i Pranburi





Jättemysigt...


Såå nu fick ni lite bilder att njuta av...
jag kommer kanske inte att hälsa på er så mycket
annat att pyssla med också...men en regnig dag så dyker jag upp!

Stoooooooooooor kraaaaaaaaaaaam till er alla!




Kommentarer:
#1: Sickan

Vad underbart det ser ut! Förstår att ni njuter i fulla drag :)



Koka oxfilén, My good vilken sabotering :P



Och vilken jäkla trassel härva av ledningar. Tur att man inte är elektriker där.



Ha det bra!

Kram

2009-11-06 @ 07:30:16
#2: Monica

Nu har jag uppdaterat mig om dina dagar sedan ni kom fram. Säkert har ni det toppenhärligt. Jag skulle kunna slänga mig på första bästa plan till solen - hatar november!!!



I går snöade det, men inte så det blev vitt på backen - i dag regnar det... så ska det väl hålla på.



Ha det gott och njut av värmen.

Kram

2009-11-06 @ 08:04:30
#3: marie

nu regnar det i karlstad, snön försvann snabbt =)



ni får ha en matlagningskurs åt kökspersonalen =)

2009-11-06 @ 09:03:08
#4: Nilla

Vilken middag, hihi Ni verkar ha det bra, fortsätt med det.

Kramar

2009-11-06 @ 09:09:42
#5: Bjorne

Dom borde ha lagat mat till svenskar tidigare men vem vet,vackra bilder och han till höger är klart ruskigast,skulle inte vilja va chef för elen där.Ha de gott och kraaam.

2009-11-06 @ 14:30:46
#6: znogge

Synd på gymet men det går nog ingen nöd på er ;-)



Kramar!

2009-11-06 @ 14:38:49
#7: Ingrid

Tur ni fick lite mat tillsist!! Kokt oxfile´, hmmmmmm det låter lite kokt.. De kanske lärde sig nåt helt nytt! Kan se dem framfr mig bockande leénde vad som sedan tänks inne i huvudet vet man inte. Kram o fortsätt gott er

2009-11-06 @ 19:39:19

Så kul med en direktrapport....

Ni ser banne mej inte ut att lida ....hehehe...

Njut lite för mig också e du snäll.....

Kramar från

Margaretha

2009-11-06 @ 20:36:01
#9: Gunvor

Ganska mysigt med andra ord! Härligt att solen kommit fram också..soldyrkare som du är! Här har snön redan smält bort. Synd tycker jag!Känner igen trasslet i luften. Så är det överallt! Fortsätt ha det njutbart!Kram Kram!

2009-11-06 @ 22:26:50

Oj men du Ninni så fiiiint ni har det..så roligt att få se..att få gå här med dig..kan tro att ni har det underbart..blommor o marknad..solsken och beachen..mmmmm..massor av kramar från Anna

2009-11-07 @ 14:19:43
#11: soffie

men åå va underbart ni har det,

å vilka underbara bilder,

Kram till dej

2009-11-09 @ 20:39:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: