*

2009-05-21
10:44:50

Söndag mitt i veckan!

Ja kanske inte riktigt mitt i men nästan!

Ja här är det en mulen dag
har ni kanske vackrare väder!!??

Igår kväll hade vi det mysigt
vi tittade lite på TV fram till tio
sen slog vi av och satte på musik tog en varsin drink
och pratade och pratade!!

Det är mycket som händer med mitt jobb just nu
så det kändes skönt att ha nån som lyssnar
ska berätta mer en annan dag när jag vet lite mer vad som händer
men förändringar är helt klart på gång!!

Vi sov ganska länge...skönt
för min förkylning vill inte släppa
konstigt jag känner mig inte dålig men näsan är såå täppt så täppt.
Jobbigt på morgonen.

Ska ni hitta på nåt kul idag??

PS nu tittar solen fram..jippi DS




Kommentarer:
#1: Znogge

Husse ska rensa ogräs! Det bycker jag är kul att jag slipper :-) För övrigt tänker jag bara koppla av. Nästan i varje fall!

2009-05-21 @ 10:58:18
#2: marie

mulet och grått hos mej med.

vissa dagar behöver man någon som lyssnar, som man kan använda som bollplank.

2009-05-21 @ 11:15:39

Tack tack, ja hon är söt lilla mormor :-)

Hoppas du får en fin dag!!

2009-05-21 @ 11:22:19
#4: Nilla

Vilken mysig kväll ni hade. Hoppas att det går bra med jobbet, vad det än är. Jag är ledig i dag och i morgon, sen blir det tre nätter igen. Har inget speciellt inplanerat, tar dagen som den kommer. Ha en riktigt skön dag, min vän.

Kramar

2009-05-21 @ 11:29:39
#5: Kattis

Tack, vad gullig du är.

Här har det nu blivit lite blandat väder.

Ska ta och dammsuga övervåningen,sen är dete bara att torka alla golven.

Göra en paj ska jag också.

Ha det så härligt.

KRAM

2009-05-21 @ 11:32:21
#6: Gunvor

Hej hej..här rullar det på ser jag. Skönt med en ledig dag förstår jag. Är du förkyld? Inge kul den här tiden.. det brukar bli långvarigt. Hoppas inte det!Här lyser solen igenom lite i allafall. Det blev ingen Gökotta här. Gubben satt ute igår och han hörde faktiskt göken. Jag har inte hört den på flera år tror jag.

Här går man omkring med ett litet knyte som har magont i dag. Just nu är jag ledig. Mamma Helena har fått sova en stund och nu äter dom. Tur hon har mat så det räcker! Hon är så supergoo lilla prinsessan! Vi hade en mysstund på skötbordet.Sååå härligt! Kul att få rå om dom ett tag.

Hoppas du får en härlig Kristi Himmels helg.Kramkram!

2009-05-21 @ 11:34:36
#7: Micke

Klart jag kan handla själv... Men eftersom jag inte har körkort kan jag inte storhandla. Orkar inte ta allt på cykeln... :)



Nej den ska leva... Duscha den snabbt nu :D

2009-05-21 @ 12:22:29
#8: Micke

Tack snälla... :)

Din bakgrund är fin den med... :D

2009-05-21 @ 12:23:38
#9: Nettan

Här var det jättefint väder när jag gick ut med hundarna, men nu har molnen kommit fram och det är inte lika varmt. Hoppas bara vi slipper regnet.



Ha en jättebra dag !



kram

2009-05-21 @ 12:28:50
#10: Micke

Mmmm...för ömt ? du slår den väl inte ? ;)

2009-05-21 @ 12:32:40
#11: Anna

Aha...men där är du ju..Ninni..himmel det finns väl ingen som gör mig så glad..mmm jag måste titta igen..



Mmmm du ..du är nice..



Förändringar ja..himmel det är ju aldrig annat..jag står oxå inför det..men men det är väl bara att gilla läget.



Hoppas det ordnar sig för dig..och att förkylningen kan släppa nån'gång...mmmmm på dig Ninni..I like you..

2009-05-21 @ 12:54:51
#12: Fia

Här leker solen kurragömma mellan molnen, så det är svårt att bedöma hur vädret kommer att bli.

Hoppas förändringarna på ditt jobb blir positiva förändringar.

2009-05-21 @ 13:23:04
#13: Alexandra

Skönt med en ledig dag mitt i veckan. Vi fick långhelg då vi har stängt alla klämdagar.



Vi glömde ju kameran igår, men förhoppningsvis kommer lite bilder på båten idag!



Kram!

2009-05-22 @ 05:59:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: