*

2009-03-01
09:44:11

Vasaloppet
Ska jag inte åka...hahaha! Men kolla på det gör jag...nja jag är ju fortfarande inte frisk..suck! Hade feber fortfarande igår,,jag blir galen.
Höll på att börja gråta igår för jag tyckte så synd om mig själv..men det gjorde jag inte.

Men jag orkade äta lite iallfall Anders hade gjort lax och mos, gott. Jag har tappat 1,5 kilo lite drygt den här veckan..ingen diet att rekommendera.

Ska ringa läkaren i morrn inte en chans att jag klarar av att jobba på några dar.

Ja Melodifestivalen såg jag liggandes..ganska bra igår tyckte vi..blev förvånad att inte Sarah gick direkt till Globen, vilken fin låt. Men till slut blev det ju så ändå, vilken tur.

Men hallååååå Thor-Leifs, jag klarar bara inte av att se karln som sjunger han är slibbig!!! Han kollade så där läskigt på Petra när hon intervjuade i Green Room...RYS!!

Nu ska jag fortsätta kolla på Vasaloppet...heja Sverige, men just nu verkar Norge leda.

                                                                

Kommentarer:
#1: soffie

bra att du lyssnar på din kropp,det vart en långvarig sjuka för dej stackare,

men med vila och medicinen ska det ju bli bra.

Masken jag köpte finns ute på bloggen nu,

kram å krya på dej

2009-03-01 @ 09:57:22
#2: Anna

Men då..inte bra än alltså...näpp du måste vara hemma ett tag..så är det bara..Du ThorLeifs..det kliar på hela kroppen..Malena..cool..men jag vet inte om den passar i Melodifest...nåja..krya på dig nu och ta ett snack med doktorn imorgon..

2009-03-01 @ 10:12:29
#3: Annica

Du gör rätt i att stanna hemma ett tag till.

Du måste vara rädd om dig!

Fick jag bestämma så skulle jag inte ha vare sig fibro eller reumatism. Men jag måste vara realist. Nånting är det.

Varför ska vi kliva ur hytten? Det finns ju roomservice! ;-)

KRAM!!!!

2009-03-01 @ 10:16:00
#4: Nettan

Jag håller med dig om att Sarah skulle gått till Globen. Och vad gjorde Thorleifs där ? Fy fan rent ut sagt.



Här tittas det också på vasaloppet !

2009-03-01 @ 10:17:00
#5: anneli

Men du...det här verkar ju inte bra..med febern menar jag´, ja det blir att stanna hemma! Du jag håller med dig om Leffe där i greenroom...rys...var ordet! Men Malena ägde tyckte jag - vilken karisma och jag tror hon kan gå långt jag...sticker ju verkligen ut...Krya på dig nu!! Kramis

2009-03-01 @ 10:21:04
#6: Kattis

Nej, du ska ligga och bli frisk.

Så du inte mår så dåligt menar jag, hihi.

Så se på när de andra jobbar, hihi,.

Ha det gott!

KRAMISAR

2009-03-01 @ 10:41:43
#7: Lissen

Men stackare, förstår att du blir less att ligga där. Även om du blir uppassad och snabb bantar.

Sitter här i morgonrock och bloggar, hör vasaloppet i bakgrunden. Du Thor Leifs, huvaligen....

Sedan var det fler som var hyfsad. Saras kanske för långsam i shlagern, men klart njutbar.

Krya på dej vännen.... kram

2009-03-01 @ 10:46:00
#8: Znogge

Jag tyckte nog att denna omgång innehöll ovanligt bra låtar men visst var det tur att Thor-Leifs inte gick vidare.



Jobba ska du verkligen inte göra! Det blir till att stanna hemma och bli ordentligt frisk! Kanske behöver du byta penicillin också.



Krya på dig och ha en bra söndag!

2009-03-01 @ 10:57:01

Så tråkigt att du inte är piggelin ännu......

Fast det är ganska bekvämt att åka Vasaloppet bekvämt bakåtlutad i soffan med kaffet i handen....hehehe

Angående vattendrickandet så skrek jag HALLELULJA igår.... Sushi drack en lång stund ur den nya vattenautomaten.....Så skönt !!!! Sedan har jag ställt en vattenskål i andra sidan av köket och där står killarna ofta och slafsar...jättebra...tack för tipset.....Jag hoppas att det blir bättre fart på drickandet när hon blir av med tratten....

Ha en mysig dag i soffhörnet...

Kram

Margaretha

2009-03-01 @ 11:22:24
#10: Mamma

Men så segdragen infektion du åkt på! Klart du måste vara hemma och bli stark nog innan du kan jobba. Ring läkaren och se till att bli frisk.



Sv. nä vasaloppet är inte min grej..hahaha. Jag har rullat Göta Joggen ett antalgånger och LadyLufsen lika så men det var flera årsedan :)



Kram

2009-03-01 @ 11:33:12
#11: Lena

hahaha...det var inte Mamma som skrev utan Lena!

2009-03-01 @ 11:33:49
#12: Ulla

Vad bra att du bestämt dig för att vara hemma ett par dagar extra. När det gäller de "osynliga" ramarna i mina bilder så finns de inte i Picasa utan i Photostudio. Jag är mest van att arbeta i det. Picasa håller jag fortfarande på att lära mig. Sen vill jag inte redigera mina bilder alltför mycket. Det är bilden som ska tala.

2009-03-01 @ 11:44:31

Tycker också att Sara borde ha gått direkt till finalen! Konstigt hur svenska folket röstar ibland:P

Ha en bra dag

/Denise

2009-03-01 @ 13:21:35
#14: Helena

Jag gillade också Sarahs låt så jag hoppas att hon kommer med till Globen.....hon har ju två chanser i allafall.

Jobbigt att inte febern är borta ännu....det brukar ju gå fort bara man får pencilin.

Krya på dig nu vännen!

Kram

2009-03-01 @ 15:16:30
#15: marie

ja, vad gjorde gubb bandet där igår kväll....

amanda bara gapade, och undrade, inte bra sa hon en sekund in i låten....



du får nog ringa farbror doktorn....så du inte kommer till jobbet för tidigt ....

2009-03-01 @ 15:23:42
#16: Mumin

Inte ska du gå och jobba ännu, nä stanna du hemma tills du är frisk. Ingen tackar dig för det. Ja Sara DF var bra och jag skrattade högt när Thorleifs låt var, Just det slibbigt, rätta namnet ha ha. Annars tyckte inte jag att det var så bra den här gången. Min favorit är Snälla snälla med C Ugglas, den är för bra när man hör den på engelska tror jag. Kram vännen, nu får du krya på dig! Mumin

2009-03-01 @ 15:56:11
#17: soffie

svar:japp hon fixade diskhandskevaserna själv hon gör allt möjligt min Maria hon är en konstnär,hoppas du känner dej bättre nu,

kram

2009-03-01 @ 17:00:35
#18: Helena

Ja fy den där influensan är inte kul. Men jag ska säga att tröttheten hänger fortfarande i. Vi höll igång hela dagen igår och fixade och hjälpte dottern med namngivningskalaset. Vi var ändå hemma tills melodifestivalen började, jag sov sött när det hade slutat. Mer orkade jag inte. Undrar när man får krafterna åter.

Ha det gott och krya på dig.

2009-03-01 @ 17:04:51
#19: Gunvor

Men nu håller jag alla tummar o tår att du får en kur som hjälper så febern går ner. Men huvudsaken att du lyssnar på din kropp när den säger att nåt är fel! Såg inte Melodifestivalen i går. Var ju ute o dansade. Skitkul var det!Sista dansen före resan.

Krya på dej nu.Många kramar!

2009-03-01 @ 20:13:54

Tack tack, ja den lille godingen var helt slut efteråt :P

tur det inte är så ofta för det var mamma med :P

2009-03-01 @ 21:21:49
#21: Helena

Jag har jobbat i 2 veckor nu. Men känner mig jätte trött. Det är bara att kämpa på och vila.

Ha det så gott.

2009-03-01 @ 21:41:57
#22: Fia

Hoppas du får en klok doktor som tar hand om dig ordentligt och ser till att du inte går till jobbet förrän du är helt frisk igen.

Kram, Fia

2009-03-01 @ 22:07:58
#23: Anonym

Stackars dig nu hoppas jag verkligen att du blir frisk snart.

Du kanske har influensan ?

kramelikram Tingeling

2009-03-01 @ 22:20:47
#24: Annelie

Hoppas du får tag i doktorn imorgon och att du kryar på dig.

Sov så gott! kramen

2009-03-01 @ 22:42:30
#25: Sickan

Envis jäkla sjuka du fått!



Hoppas du kryar på dig snart!

Kramen !

2009-03-02 @ 03:28:23
#26: Ulla

Godmorgon! Lycka till med läkarsamtalet. Önskar dig en förhoppningsvis bättre dag idag!

2009-03-02 @ 07:00:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: