*

2009-03-12
06:50:58

Torsdag morgon!
Ja nu sitter jag på jobbet...och det börjar bli ljust ute..vilken känsla det är!  För bara ett par veckor sen var det mörkt, mörkt!

Bloggen har blivit rejält åsidosatt den här veckan..har ägnat mig åt min familj och andra grejer iställlet.
Det har varit så skönt att ha maken hemma hela veckan.

På lördag ska vi ta en hotellnatt...gå på stan äta lunch...och sen ha en trevlig kväll på hotellet.

Idag ska nog jag och sonen ta en sväng till Ikea..då får han köra lite också imorron ska han ut på halkbanan och halka lite!!
Han har ju gjort allt det här en gång...men i och med att han inte klarade teorin för 1,5 år sen och han fick jobb på Securitas så blev allt lagt på is..haha lätt fyndigt va!

Ja så nu blir det att göra om allt igen...hoppas nu att han har körkortet i sin hand innan sommaren.

Är det nån som har ett sommarjobb till honom...finns ju ingenting han har sökt flera jobb, men inget napp ännu.

Ja nån snö har det inte kommit än...för min del kan det kvitta...näää det är bäst jag jobbar lite nu...börjar om tio minuter.

Ha en härlig dag goa bloggvänner!   

Kommentarer:
#1: Ullis

Mysigt att hotella. :) Och körkortet, det är lätt att man inte hinner fixa allt när det är flytt och jobb på g. Det blev samma lika för A´s bror, men där blev det 2:a gången gilt. Och tyvärr fick även han göra om "allt" igen. Ha en bra dag och hotellhelg. Kram

2009-03-12 @ 07:55:44
#2: Nettan

Godmorgon !

Mysigt med en hotellnatt.

Ja, jag ska i och för sig också sova på hotell nästa helg, men det är med bekant och 4 hundar i Malmö ! Vi ska på hundutställning. Ha ha !



Ha en bra arbetsdag !



kram

2009-03-12 @ 07:58:08
#3: Sickan

Vad mysigt det låter med hotellnatt :)



Ibland så kallar livet utanför cybern lite extra och det är ju så det ska vara.



Ha en bra dag!

Kramen på dig!

2009-03-12 @ 08:48:23
#4: tess

hrm.... trevlig torsdag... här gick visst luften ur mig.



Ikea va ja på igår... alltid lika skoj å massa får man med sig hem. //tess

2009-03-12 @ 11:19:15
#5: Annelie

Håller tummarna för sonen.

Klart du ska åsidosätta bloggen när maken är hemma =)

Ha det så fint! kramen

2009-03-12 @ 13:40:28
#6: marie

trevligt med hotell...



håller tummarna så att din får sitt körkort.

kommer själv ihåg att teorin är lite svår, när fler alternativ kan vara rätt....

2009-03-12 @ 13:56:59
#7: Mumin

Va härligt med en hotllnatt i stan. Det skulle jag och Pippis också behöva......hoppas sonen klarar sitt halkprov....ja det där jäkla körkortet....som man har traglat med barna och vad glad man blev när dem klarade det!! Kram ha det gott!! Mumin

2009-03-12 @ 14:48:36
#8: Znogge

Här söderöver har vi rdan ljust på morgonen och det är en härlig känsla. Jag blir i alla fall betydligt piggare av det!



Mysigt med en hotellnatt! Det hade jag kunnat tänka mig men nu blir det kalas i stället. Bra det också men lite mer jobb för egen del...



Kram!

2009-03-12 @ 14:55:41
#9: Nilla

Ja det där med körkort är inte lätt nu för tiden. Hoppas att han fixar det nu då.

Snö har vi gott om här, vill du ha lite. Nä det börjar töa bort nu.

Vad kul med prins/prinsessdag. Brukar ni ha det varje år, har för mig att du berättat om det tidigare. Ska du också vara prinsessa, eller?

Hoppas att det går bra i morgon.

Kram

2009-03-12 @ 16:03:00
#10: kicki

Här vräker snön ner igen...nu vill jag verkligen inte ha mer...men det är lika varje år, det skall ner innan allt kommer bort...

kramen på dej

2009-03-12 @ 17:08:04
#11: Anonym

Klart du ska prioritera maken Vi finns kvar

kram Tingeling

2009-03-12 @ 17:14:18
#12: Monica

Jasså din syster åker till Egypten till helgen - vill määäää! Vart ska hon?



Ja, är man ute efter sol, värme och härligt badvatten och kanske gillar att snorkla så är Egypten perfekt. Jag orkar inte sitta på ett flygplan mer än vad den restiden tar, så det blir Hurghada för mig igen.



På tal om "Män som hatar kvinnor" - de första ca 70 sidorna i boken var urtôliga och tog mig en evighet att komma igenom - sen släppte det.



Härligt med ett avbrott i vardagen med en hotellnatt.

2009-03-12 @ 17:17:12
#13: malin

Hoppas ni får en trevlig prins och prinsessdag. Jag ska klä mig i klänning här hemma och klippa ut en fin krona!! ; )

2009-03-12 @ 18:01:34
#14: soffie

men va mysigt med en hotellnatt är det i vår lilla stad?

å lycka till för sonen med halkbanan ,min Jennifer får snart börja övningsköra får man hem info om det eller är det upp till var och en att fixa det?

ha det gott

2009-03-12 @ 19:01:42
#15: Junitjej

Här har vi idag fått en massa snö. Det gillas inte av mig!

2009-03-12 @ 19:02:24
#16: Anne-Lie

Ska hålla tummarna för sonen, terorin kan ju vara tuff. Hotellnatt jabba jabba låter väldigt nice.

Svar: Det blev en svart kofta :)

2009-03-12 @ 19:46:43
#17: Lissen

Hotellnatt, mmmm låter bara underbart!!!!

Min äldsta tar körkort nu, äntligen blir 27 år-

Pratade med yngsta just nu har hon 15 tim jobb/vecka. Lite bekymrad över ekonomin. Det är inte lätt för ungdomarna att få jobb. Till sommaren får hon säkert jobba hur mycket som helst. När ord. har sem. Men det blir nog bra..... till slut...

får vi hoppas för ungdomarna. Kram

2009-03-12 @ 20:15:16
#18: Helena

Öppnade du också idag. Jag öppnar imorgon med. Men idag hade vi studiedag, så det blev fritids för hela slanten.

Ha det gott.

2009-03-12 @ 20:40:21
#19: Lena

Hoppas maken och du får en trevlig helg.

Kram

2009-03-12 @ 20:48:21
#20: Blondiie

ja för några veckor sen var det mörkt när man gick till jobbet och hem från det nu är det ljust och det gör såååå mycket!!!

vad mysigt med hotell natt!

njut!

kramis

2009-03-12 @ 20:58:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: