*

2009-03-29
11:18:29

Söndag...

Oooops glömde visst att ställa fram klockan en timme
vips så var klockan elva istället för tio!
Men vad gör väl det!

Tack för alla fina kommentarer på
mitt förra inlägg!

Igår hade vi verkligen mysdag
Vi ägnade tid bara åt varandra
vilket var välbehövligt.

Sonen var på fest så vi kunde njuta i fred..hihi
God mat åt vi!



Tv,n struntade vi i helt och hållet.
Robinson ville vi inte se..usch va hemskt det verkade
för deltagarna, snudd på misshandel!

Naturligtvis släckte vi ner ljuset halv nio
jag kollade ut, aj aj va få som gjorde det!

Massor med ljus tända överallt kunde det bli bättre.
Vi gav varandra välbehövlig massage
det gjorde gott.

Sen satt vi och lyssnade på musik
drack goda drinkar...Mmmmmm

Vilken ljuvlig ljuvlig kväll




Jag är verkligen lyckligt lottad!!


Jag har ju fått två awarder
sorry jag har ju glömt lägga upp dom!

Tack Lilla Anna och tack Nettan





Kommentarer:
#1: Anna

Åh men du Ninni,,så pass härligt med den där timman att hela kvällen och natten rent av blev lite magisk..precis som ni gjorde vi och här var hela gatan helt svart..det kändes mäktigt..mmmm det ser så gott ut och fridfullt ut på bilden där vid bordet..det är underbart att bara njuta av stillhet och stearinljus.Mmmmm jag känner värmen här..jag känner att det är två människor som har förmågan att ta vara på varandra..mmmm jag känner att det liknar något väldigt bekant..typ mitt eget liv..kram på dig min goaste bloggsyster..Anna

2009-03-29 @ 12:01:41
#2: Sickan

Åh vilken härlig kväll ni hade!

Hoppas denna dagen oxå blir bra!



Kramen!



Nu ska jag inte till sjukan igen efter att jag varit hemma och packat om.

2009-03-29 @ 12:04:46
#3: Helena

Så fint dukat. Det såg gott ut. Själv var jag jätte förkyld. Men ungarna envisades med att komma på middag ändå :0) Ja, ja man ska ju ändå ha mat själv så. Det blev lax och räkor i ugnen med hemlagat mos. Sedan våfflor till kvälls kaffet.

Ha det gott.

2009-03-29 @ 12:08:00
#4: marie

i våran familj satt vi i mörkret och kollade

på robinsson....

jag kollade om grannarna åxå släckt, jag tror banne mej att de hade tänt fler lampor än vad de har annars tänt, fy skäms på dom......

2009-03-29 @ 12:29:37
#5: Lena

Vilken mysig kväll ni verkar haft :)



Man behöver tid på tu man hand utan massa annat som stör. Vi är dåliga på detta då min man också jobbar borta i veckorna och då barnen också vill träffa Peter när han är hemma....men ni gör helt rätt! Vi brukar iaf få fredag förmiddagarna men en kväll är en kväll :D



Ha en ljuvlig söndag, kram från mig till dig!

2009-03-29 @ 12:37:55
#6: My

Vilken mysig kväll ni hade! Längesedan vi hade det...tyvärr...

Och hos oss skötte sig grannarna bra, många släckte ner. Kram

2009-03-29 @ 12:56:00
#7: Anonym

skönt att livet känsn bra för dig!

massa kram

2009-03-29 @ 13:23:51
#8: Znogge

Vilken mysig kväll ni fick tillsammans. Sådana behöver man ha!

Kram!

2009-03-29 @ 13:24:38
#9: Blondiie

tror inte på drömprinsen, han finns inte... kommer ALDRIG aldrig någonsin att lsäppa en enda innaför min a murar igen...

jg oakr kanppt ta ett andetag, varenda andetag gör ont... en men det är väl livet! kramis

2009-03-29 @ 13:28:30
#10: Fia

Vad mysigt att ni tar vara på tiden tillsammans på det viset. Det är så lätt att glömma bort att vårda kärleken.



Ang Y-döttrar...jag har tre döttrar och två av dem har namn som börjar på Y (Ylva och Yvanna) och den tredje heter Lois, så Y-tjejerna kallas stora och lilla Y.

2009-03-29 @ 13:40:23
#11: tess

Jag har fått hjälp med min design och även denna funtion så ja vet ärligt inte hur de går till.... Maria som hjälpt mig kan säkert hjälpa även dig. Du hittar henne i min meny rad.



Bilden är från vår bröllopsdag.



Ja de är viktigt för barnen att få vara med. Speciellt för honom som så sällan får de pga hans funktionshinder.



TACK



//Tess

2009-03-29 @ 13:42:39
#12: Helena

Nej men nära, det är Norrköping. En av två städer med spårvagn.

2009-03-29 @ 13:42:45

Ja vi släckte med ner, vi lekte gissa vem i mörkret med alla barnen :-)

Man borde ha strömavbrott oftare ;-)

2009-03-29 @ 14:21:27
#14: Lena

Vilken himla mysig helg ni har haft det. Vi har ju Nova här forfarande så den här helgen har varit lite annorlunda med många promenader. Imorgon ska vi lämna tillbaka henne igen. Hon är ju hos oss på jobbet hela dagarna eftersom hennes matte jobbar hos oss. Det ska bli kul att se när hon återförenas med den andra hunden de har, en jämthund, på 5 månader.

Ha det bra

2009-03-29 @ 16:27:41
#15: Junitjej

Så kul att du har fått utmärkelser!! Så fint du ahde dukat på lördagskvällen.

2009-03-29 @ 18:06:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: