*

2009-03-08
10:35:34

Kan vi byta väder??

Ja nu var det söndag...lördagen var bra...vi tvättade lite, lagade god mat tillsammans! Sen såg vi en film WALL.E....en disneyfilm som jag tyckte var oerhört trist...somnade faktiskt till en stund.

Men jag piggnade till...så sen lyssnade vi på Spotify..jag letade låtar och Anders fick gissa..haha det gick ju så där. Jag vet vem det är hörde jag mest hela tiden..sen testade jag sonen på en massa rocklåtar...ja det klarade ju han galant.

Vid tolv gav vi upp la oss somnade omedelbart....vaknade vid åtta...näää inte gå upp än så vi somnade om och vaknade strax före tio.

Nu sitter jag med min kaffekopp.....idag ska jag plocka lite...åka intill syrran och betala en liten skuld, hon var rar och handlade åt mig när jag var sjuk.

Sen borde jag försöka få tag på lite nya kläder...ja vi får se.. Skulle behöva rensa garderober också...KUL...eller?

Åhh till veckan är kära maken hemma...va underbart.

SOLEN VAR ÄR DU??


Kommentarer:
#1: Anonym

Solen är i alla fall inte här så du får leta vidare......

Rensa garderoben är riktigt roligt bara man sätter igång och sen att få fylla den är så ännu bättre.

Kram Tingeling

2009-03-08 @ 11:03:25
#2: Sickan

Solen är INTE här.......grått och snöblandat regn bjuds det på här :(



Jävla skitväder!



Ha en bra dag!

Kramen!

2009-03-08 @ 11:29:32
#3: marie

ja nu byter vi väder, nu snöar det ute =/

det var ett kort från lucia , amanda var så ledsen för hon tyckte att hon såg tjock ut....

vi skulle fira lucia ute i skolan, att ha utekläder under lucia klänningen var inte poppis =)

2009-03-08 @ 11:33:41
#4: Fia

Solen är inte här heller, så vi är också ute och letar.

Jag har följt med maken till hans jobb, där han har sprutmålat köksluckor till ett helt kök, så nu ska vi gå ut och äta lite medan första färglagret torkar, och sen tar han en sprutsväng till innan vi åker hem igen.

2009-03-08 @ 11:53:17
#5: anneli

Rice and shine! Härlig kväll ni hade igår - Så ska det låta goes Ninni...typ...Du verkar pigg och på banan igen - så härligt! Här snöar det som attan...usch..men idag softar vi...nåja lite innebandy blir det ju förstås :)

2009-03-08 @ 12:08:21

Här kom snö idag, antagligen för att jag handlade vårskor i går.. Fast den verkar töa bort direkt :P

2009-03-08 @ 12:31:42
#7: Ulla

Hej! Jag sitter här i Göteborg och undrar oxå var solen är. Vi har snöblandat regn idag. En fördel med det är ju att man inte behöver ha dåligt samvete för att man sitter inne. Jag bakar, lagarmat, bloggar och facebookar istället.

2009-03-08 @ 12:48:14
#8: Gunvor

Jag kan heller inte skicka nån sol för här lyser den med sin frånvaro! Snö är vad jag ser när jag tittar ut idag. Jag kollade lite på melodifestivalen. Och jag gillar inte Ugglas låt, Snälla, snälla.Kan inte förstå hur nån kan rösta på den, men smaken är ju delad som tur är. Jag skiter i vilket egentligen, vem som vinner. Då är det viktigare för mej med Lets Dance, som jag missar tre program av.Ska höra om nån vill spela in dom åt mej! Må så gott Ninni o var försiktig så du inte blir sjuk igen! Jag är inte alldeles pigg. Har börjat medicinera i fredagskväll när jag fick feber.

Får knapra piller några dagar därborta också och får inte sola då. Men kan i allafall vara ute.Tur vi har tre veckor. Så jag hinner med något solande, om jag inte har otur o det tar om, som det gör ibland! Men håll tummarna att det går vägen!!Det känns då inte hopplöst just nu!Ganska bra faktiskt!

Kramelikramkram!

2009-03-08 @ 12:51:15
#9: Znogge

Ja, här är den inte för regnet vräker ned och det är gråare än grått! Så shopping skulle nog vara en vettig aktivitet en dag som denna! Hoppas du hittar något fint!

Kram!

2009-03-08 @ 13:02:00
#10: Monica

I dag har vi väl värsta vädret!! Blev blöt av att gå den korta biten från jobbet i dag. Nu ska jag inte sticka ut näsan fören i morron.

2009-03-08 @ 13:53:07
#11: Margaretha

Den filmen har jag sett också.... Jag blev så besviken på att den var så himla seg o tråkig....

Lika tråkig som söndagsvädret....hehe

Kram

Margaretha

2009-03-08 @ 15:29:52
#12: Mia

Japp i falun efterlyser vi åxå solen.. Här snöar det så in i 17 så trist..

2009-03-08 @ 16:30:06
#13: Ninna

Vad skönt det var att se solen längst ner på inlägget! Hos oss är det grått ute, trots snö som finns kvar.

2009-03-08 @ 16:34:29
#14: Helena

Igår hade vi våren här mitt över dagen.....nu vräker det ner snö.=(

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2009-03-08 @ 17:16:15
#15: Gunvor

Du jag käkar Ciprofloxacin. Det har gått bra dom fyra senaste gångerna, så nu hoppas jag det är rätt denna gång också! Jag har en sjukdom på lungan som heter Bronkiektasier. Några gånger per år så blir det infektion där och då blir jag dålig. Förr fick jag alltid lunginflmmation, men nu får jag en spruta vart femte år mot lunginfl. så nu klarar jag mej undan det i allafall. Men alltid feber o massor av slemhosta.Inte såå kul som du förstår.

Ha en bra fortsättning på kvällen. Kram!







2009-03-08 @ 17:23:46
#16: soffie

Blä vilket trist väder det har varit nu,å det ska visst fortsätta men på tisdag lovas det sol vågar vi tro på det?

är du piggare nu så du ska jobba imorrn?

kram till dej

2009-03-08 @ 18:00:11
#17: Helena

Igår hade vi sol men idag snöar det.=(

Det tycks aldrig bli vår.

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2009-03-08 @ 22:47:21
#18: Junitjej

Även om vi fick snöblandat regn igår, så kunde jag känna våren i luften. Jag tror den snart kommer, men vädergudarna vill retas med oss ibland.

2009-03-09 @ 06:19:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: