*

2009-03-02
09:10:24

Genomgrå måndag.
Här ligger jag i sängen i en någorlunda hyfsad ställning så jag kan blogga.

Har pratat med läkaren kom fram ovanligt snabbt..OTROLIGT! Sjukskriven veckan ut..ja det kan nog behövas, hade feber hela helgen....ingen just nu vad jag vet. Men den brukar komma fram emot eftermiddan. Men jag hoppar gärna över.

Ja nu är det bara att avvakta och se om medicinen hjälper nån gång....jag skulle höra av mig igen om det inte vände.

Tur vi har bra vikarie på jobbet så slipper jag tänka på det. Ja nåt kul har det ju inte hänt i helgen..haha.

Får se till att det blir nåt spännande snart så jag har nåt roligt att skriva om...vem vet jag kanske är så pigg snart så jag kan ta mig till affären.....haha

Inte ens tvättstugan hade jag att roa mig med igår..den fick make&son ta hand om (nja mest maken)

Beck bled det förstås igår...ganska bra trots att den bara fått två getingar. Säsongsstart på Parlamentet....var kul igår...eller är min hjärna avtrubbad??


Nu ska jag se vad ni pysslat med för kul.....KRAMEN♥

Kommentarer:
#1: Sickan

Ja du kan nog behöva vila upp dig riktigt efter denna pärsen.

Man blir ju helt avdankad när man haft feber så länge!

Kramen på dig!

2009-03-02 @ 09:43:08
#2: Znogge

Tur att du blev sjukskriven hela veckan! Så ta det nu riktigt piano!

Kram!

2009-03-02 @ 09:47:33
#3: Bim HD

Försök krya på dig vännen...

Har en vecka kvar nu - eller sjukskriven till på söndag... DÅ har jag varit hemma i fyra veckor, minus en dag på jobbet - envis? Men, det som hänt sedan i onsdags när man fick Kåvepenin - fick mer eller mindre rösten åter igår... men, resten finns där än, bläää... Oki, det är medicinering tom lördag som gäller, håhåjaja... Vad har vi för elände här i värmland som snurrar månne???

Må så grankott...

2009-03-02 @ 09:54:57
#4: Helena

Man blir helt slut av att gå med infektion så länge så du behöver säkert vila dig denna vecka.

Ha en mysig dag och krya på dig vännen!

Kram

2009-03-02 @ 10:02:12
#5: Annica

Vad skönt at du får lite tid att hämta igen dig på!

Du kan ju stå i köket med datorn i famnen och instruera maken i lökhackandet. ;-)

Krya på dig!

KRAM!

2009-03-02 @ 10:32:54
#6: Annelie

Ja nu får vi hålla tummarna att eländet vänder för dig. Jobbigt att ha feber i så många dagar=( Men så skönt att du kom fram snabbt och smidigt.Det är man ju inte bortskämd med precis.

Hoppas du får en så bra dag du kan! kramen

2009-03-02 @ 10:49:59
#7: Nalle

Stort Krya På Dig Från Mig

Nalle

2009-03-02 @ 11:04:10
#8: My

Ja men nu hinner du pigga på dig ordentligt! Bra...

Förstår om du är uttråkad, hade jag varit...men du får blogga :) Har du lap så du kan ligga i sängen och surfa?

2009-03-02 @ 11:54:26

Skönt!! Då har du hela veckan på dig att kurera dig!! Skickar massor av krya på dig kramar!!!

2009-03-02 @ 11:58:20
#10: kicki

Va skönt att du får vara hemma och riktigt ta igen dej, i ditt yrke måste man vara riktigt friskt för att kunna ta vara på de små liven...ja Lina hade skrivt vad det var för kakor och vad de innehöll då vi har en massa allergiker i familjen..hon är väldigt omtänksam denna tjej..

kramen och ha det gott i snöslasket..

2009-03-02 @ 12:05:16
#11: Therese

Rackarns vad sjuk du verkar vara :(

Krya på sig nu och du, min blogg är uppe igen.



Kram kram

2009-03-02 @ 13:23:22
#12: Kattis

Hallå!

Bra att du blev sjukskriven längre.

Ja du, denna tv:n var också suddig, suck.

Ja, inte HELA tiden men några sekunder varje 5 min.

Lätt irriterande.

Ha det gött och krya på dig.

KRAM

2009-03-02 @ 15:19:45
#13: Annica

Det är gult här!!! Åh vad varmt och skönt det kändes!

Föreläsningen ska jag absolut gå på! Den verkar superbra. Ett plus till kommunen för den!

Men jag säger som du. Vad ska man med ett 30 minuter långt möte till??

Det hela bottnar i att de inte törs ha ett föräldrarmöte. Och det är skrämmande i sig. För det betyder ju att de är väl medvetna om att det finns problem. Men de vill/kan/törs inte ta tag idem. Nä. Jag står så i valet och kvalet om jag ska byta dagis. Men det är ju inte så länge till han ska gå där. Men... Ja.. Jag vet inte. Har spanat in ett kooperativt dagis som pingstkyrkan driver. Och deras värderingar och verksamhetsplan gillar jag. I alla fall de som jag läst mig till. Sen ser jag ju det dagiset från köksfönstret. Och de är alltid ute. På sommaren äter de ofta ute. I skuggan under ett träd. De gör massor med utflykter. Ja det gör bra mycket mer med sina barn än vad vårt dagis gör med sina. Men samtidigt blir det ett uppbrott för Emil. Och han trivs ju. Men.. Ja du förstår hur jag velar!

Krya på dig nu!

KRAM!

2009-03-02 @ 18:04:56
#14: Ninna

Nu vet du att du bara ska koppla av för att bli frisk. Skönt för dig att veta att du har en bra vikarie, det underlättar betydligt. Sköt om dig.

2009-03-02 @ 18:23:29
#15: Anna

Men stackars lilla Ninni..att det inte vänder då..fast det brukar ju ta några dygn..snart blir det bättre..

2009-03-02 @ 18:32:31
#16: Monica

Långdragen historia du åkt på stackare. Vila en vecka är nog vad du behöver. Sen busar du nog med barnen igen...

2009-03-02 @ 22:21:08
#17: Alexandra

Vad bra att du blev sjukskriven längre, så du får vila ordentligt och bli frisk.

Stor kram!

2009-03-03 @ 05:48:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: